Al 30 jaar ben ik klant bij Proximus (TV / vaste telefoon + gsm / internet, betaald door werkgever)
Daar ik al jaren maandelijks vrij veel betaal, bel ik de klantendienst op, leg dit probleem voor en krijg doodleuk het antwoord dat ik inderdaad een formule heb die niet meer van deze tijd is (comfortdiensten). Een zeer vriendelijke medewerker past mijn contract in een seconde aan en zegt dat ik nu merkelijk een goedkopere formule heb.
Om eerlijk te zijn vind ik dit schokkend, onbegrijpelijk dat Proximus zijn vaste klanten niet op de hoogte brengt van nieuwe en goedkopere formules. In computer- en datatijdperk kan dit toch écht niet moeilijk zijn.
Van harte hoop ik dat Proximus een geste doet om mij als klant tevreden te houden, want op dit ogenblik voel ik me toch wat misbruikt. Ik ben benieuwd....
Mvg, fried
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
