Hallo,
Ik heb steeds een minumus pakket gehad met daarin een mobilus S abo met 3 GB ipv 1,5 GB omdat het in een pack zat. Mijn vriendin en wonen niet samen, en zij had enkel internet bij Proximus, dus ondertussen hebben we daar TV aan laten toevoegen (met € 69 installatiekosten) en een mobilus S abo zodat zij ook 3GB mobiel internet heeft. Nu bleek een paar weken terug dat, door een administratieve fout, haar GSM nog niet bij in een pakket zat, maar ze had wel TV, internet en GSM bij Proximus. Gevolg: zij over haar 1,5 Gig mobiel internet en een hoog factuur. Daarstraks gebeld met de klantendienst en nu blijkt dat die pakketten ook gewijzigd zijn en dat je gaan 3GB meer krijgt in een minimus pakket. Kan iemand dat bevestigen?
Vooral omdat wij ondertussen zijn gaan samenwonen en ik mijn GSM abo ook heb overgedragen naar haar abo, en bij mij ook blijkt dat ik ineens maar 1,5GB mobiel internet meer heb...
Heeft Proximus de pakketvoorwaarden sinds 1 april gewijzigd oid? Want ik meen me wel te herinneren dat er vroeger duidelijk stond dat je bij een mobilis S abo in een pak 3GB ipv 1,5 GB mobiel internet kreeg...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.