Skip to main content
Ik ben al sinds begin januari overgestapt naar Scarlet, en mijn decoder/modem heb ik via jullie retourformulier teruggestuurd met ups en toch ontvang ik nog elke maand een factuur van pxm.



Hoe lang blijft dit spelletje nog aanhouden? Ik heb daarvoor al gebeld, gemaild, binnengestapt in een pxm winkel, zonder resultaat.



Via deze weg wil ik het ook nog eens proberen. Stop met facturen sturen voor zaken die ik niet meer in huis heb. En graag een creditnota voor alles wat ik nog betaald heb aan jullie sinds 08/01/2018.
Kan je ons via deze link je klantennummer even doorgeven dan kunnen we dit voor je opzoeken.



Mvg WIlfried
Mijn klantennummer: 606686736
Hallo Alan, er is hiervoor een klacht geregistreerd. Ze hebben jou vandaag proberen te bereiken, maar je nam niet op. Jouw dossier wordt nu behandeld door een dossierbeheerder en zal je in principe binnen de 5 werkdagen contacteren. Groetjes, Aziz

Reageer