Beste, bij het inloggen op Proximus tv , springt het telkens opnieuw terug naar het login scherm. Dit op iOS toestellen. Graag een oplossing hiervoor.
Bladzijde 1 / 1
Kim, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je lijnnummer doorgeven aub? Grtjs, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Lukt het wel via de website?
Mercikes, werkt nu perfect. En zeer scherp beeld. Top!
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Heb de proximus tv app al verschillende keren gedownload en werkt nog steeds niet. Kun je dit vr me aub oplossen? Bedankt.
Dag Sandrine,
Dit is nu opgelost voor je.
Groeten,
Jean-Paul
Dit is nu opgelost voor je.
Groeten,
Jean-Paul
proximus tv app lukt ook niet bij mij
patricksandra,
Dit is opgelost voor je. Je kan nu met je Myproximus account inloggen.
Groeten,
Jean-Paul
Dit is opgelost voor je. Je kan nu met je Myproximus account inloggen.
Groeten,
Jean-Paul
Is in orde...
Goed om te horen, nog een prettig weekend
Hier ook het zelfde probleem de tv app werkt niet, al verwijderd en terug geprobeerd helpt niets
Ook bij mij springt het iedere keer op login scherm. Meermaals verwijderd en opnieuw gedownload.. jammer!
Het is ook voor jou aangepast Dominique, normaal moet het nu wel lukken.
Hier ook hetzelfde probleem met de tv app.
Dag Bjorn/Anke, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Perfect... is in orde voor beide toestellen nu!
Bedankt!
Bedankt!
Graag gedaan.
Waarom werkt dit bij zoveel mensen niet? Ik heb hetzelfde probleem. Ik geef mijn loginnaam en wachtwoord in, de app begint te laden en springt dan terug naar het beginscherm.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoe kan ik dit oplossen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.