Beste,
Na mn vraag op 8 januari, werd me op 9 Januari 2018 per email bevestigd dat mn mobiele datahub met betreffende kaartje werd omgezet naar een herlaadkaart.
Na 2 maanden bleek dat er een aanmaning was voor nog een laatste faktuur, €9.10 (!) was blijven openstaan. (Eerder waren al mn betalingen per automatische overschrijving). Gebeld op 9 maart, dossier bleek moeilijk te traceren. Ook nog geemailed. Op 20 Maart terug geemailed. Geen reacties terug gekregen.
Via mn schoonzus kreeg ik nu bericht van schrijven van ingebrekestelling van 15 Maart, van Vesting Finance, voor minnelijke schikking. Hallo ?
Kijk, wij wonen in het buitenland, in de USA.
Als er nu gewoon iemand v customer service mij had kunnen emailen (email adres bekend in mijn proximus profiel) op basis van de eerdere communicaties.
Ik ben jarenlang klant geweest met Proximus en dan voor €9.10 afgedreigd worden met ingebrekestelling, terwijl er communicaties openstaan met customer service om de zaken geregeld te krijgen, dat is toch wel straf.
Kan u mij asap contacteren via email of ander kanaal, dan kan ik pdfs toesturen.
Mvg
Tom
Vraag
Vraag/klacht nr 32400146 dd 8 Jan 2018
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.