Skip to main content
Antwoord

Wanneer gaat de app weer werken

  • March 30, 2018
  • 8 reacties
  • 210 Bekeken

Wederom pure miserie met de app...
Eerst geen tv kunnen kijken wel een opname dan ineens andersom.
En na de update heeft de server geen zin...

Wanneer kan ik de app weer eens normaal gebruiken?

Beste antwoord door ThomasP

Welke problemen heb je nog juist? Het tijdelijk probleem op enkele Android apparaten dat we hadden is intussen opgelost.
Zie ook een ander topic hieromtrent.

De update is beschikbaar gesteld in de Google Play store. Deze zal binnen dit en enkele uren beschikbaar zijn. Deze update lost het probleem op. Indien het na de update nog steeds niet is opgelost. Gelieve de app nog eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (clean install).
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 31, 2018
Hallo, er is helaas momenteel een tijdelijk probleem met de tv applicatie, we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, onze excuses. MVG, Wim

  • Auteur
  • Rising star
  • April 12, 2018
We zijn inmiddels 2 weken verder maar het werkt nog steeds niet...

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • April 12, 2018
Welke problemen heb je nog juist? Het tijdelijk probleem op enkele Android apparaten dat we hadden is intussen opgelost.
Zie ook een ander topic hieromtrent.

De update is beschikbaar gesteld in de Google Play store. Deze zal binnen dit en enkele uren beschikbaar zijn. Deze update lost het probleem op. Indien het na de update nog steeds niet is opgelost. Gelieve de app nog eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (clean install).

  • Auteur
  • Rising star
  • April 12, 2018
Nog steeds dat server onbereikbaar is.

Net voor de 100 duizendste keer app geïnstalleerd en nog niets...

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • April 13, 2018
Helaas hebben we wat meer informatie nodig.
  • Welke foutmelding krijg je dan exact en wanneer krijg je deze?
  • Is dit bij het opstarten of bij het selecteren van een live stream of een opname?
  • Wanneer je de applicatie opnieuw installeert, kan je je inloggen dmv je inlog gegevens?
  • Ben je verbonden met het Proximus netwerk (WiFi of mobiel)?

  • Auteur
  • Rising star
  • April 13, 2018
De app opent ik zie wat er momenteel te zien is, ik zie opnames. Ik krijg de melding de server niet beschikbaar is als ik effectief het programma wil bekijken.

Bij herinstallatie vraagt hij steeds mijn inlog en ww, deze laatst is de eerste nooit correct maar wordt wel correct ingevoerd.

Ik heb het probleem bij WiFi en 4g

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 13, 2018
hallo, Je mag via volgende link je gebruikesnaam (my proximus) waarmee je inlogt op de tv app eens doorsturen dan kijken we het profiel eens na Groeten Geert

  • Auteur
  • Rising star
  • April 14, 2018
Dit gebeurd er, zowel voor tv als opnames