Beantwoord

Wanneer gaat de app weer werken

  • 30 March 2018
  • 8 reacties
  • 210 Bekeken

Wederom pure miserie met de app...
Eerst geen tv kunnen kijken wel een opname dan ineens andersom.
En na de update heeft de server geen zin...

Wanneer kan ik de app weer eens normaal gebruiken?
icon

Beste antwoord door ThomasP 12 April 2018, 12:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo, er is helaas momenteel een tijdelijk probleem met de tv applicatie, we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, onze excuses. MVG, Wim
We zijn inmiddels 2 weken verder maar het werkt nog steeds niet...
Reputatie 7
Badge +6
Welke problemen heb je nog juist? Het tijdelijk probleem op enkele Android apparaten dat we hadden is intussen opgelost.
Zie ook een ander topic hieromtrent.

De update is beschikbaar gesteld in de Google Play store. Deze zal binnen dit en enkele uren beschikbaar zijn. Deze update lost het probleem op. Indien het na de update nog steeds niet is opgelost. Gelieve de app nog eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (clean install).
Nog steeds dat server onbereikbaar is.

Net voor de 100 duizendste keer app geïnstalleerd en nog niets...
Reputatie 7
Badge +6
Helaas hebben we wat meer informatie nodig.
  • Welke foutmelding krijg je dan exact en wanneer krijg je deze?
  • Is dit bij het opstarten of bij het selecteren van een live stream of een opname?
  • Wanneer je de applicatie opnieuw installeert, kan je je inloggen dmv je inlog gegevens?
  • Ben je verbonden met het Proximus netwerk (WiFi of mobiel)?
De app opent ik zie wat er momenteel te zien is, ik zie opnames. Ik krijg de melding de server niet beschikbaar is als ik effectief het programma wil bekijken.

Bij herinstallatie vraagt hij steeds mijn inlog en ww, deze laatst is de eerste nooit correct maar wordt wel correct ingevoerd.

Ik heb het probleem bij WiFi en 4g
Reputatie 7
Badge +3
hallo, Je mag via volgende link je gebruikesnaam (my proximus) waarmee je inlogt op de tv app eens doorsturen dan kijken we het profiel eens na Groeten Geert
Dit gebeurd er, zowel voor tv als opnames

Reageer