Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
wat is easy switch ID
Ik ben al een eindje lid van de premium club. Bij aansluiting heb ik eenmalig een welkomstgeschenk gekregen van 600 punten. Sindsdien is er geen punt bij gekomen. Ik weet dat er 3 punten verdient worden per uitgegeven euro op je factuur en dit vanaf de aansluiting op primitieve club. Hoe zorg ik dat ik toch die punten krijg (met terugwerkende kracht tot moment van aansluiting) ? Ik heb natuurlijk een premium club nr. En m'n gsm nr. is hier logischerwijs aan gekoppeld.
Woensdagnamiddag valt door een netwerkpanne Internet en TV-service uit. Na zes uur panne opnieuw Internet, maar geen TV. Na langdurig heen en weer komt klantendienst tot de vaststelling dat decoder het begeven heeft. Er wordt mij een nieuwe decoder beloofd vrijdag, tussen 8u en 17u. Ik neem speciaal een dag vakantie om de decoder in ontvangst te nemen... Resultaat: geen bezorging, geen decoder, geen TV. Maandag nog een vakantiedag kwijt, althans in het beste geval.
Beste, na ik belde om tweede decoder te verwijderen heb ik nu kanaal 966 en Valerian. Beeld perfect, geen Hick-ups . Maar wel heb ik een probleem met het geluid. Normaal stel ik geluid niveau in op 13-15 maar op kanaal 966 moet ik het geluid tot meer dan 40 zetten alvoor ik het duidelijk kan horen. Dit is enkel op dit kanaal 966, nergens anders, ook niet bij gehuurde films oa valerian. Heeft iemand anders dit probleem ook? Ter info .. software versie is V100R001C00B125. Verder hier alles naar wens. Blij met decoder
Sinds donderdag heb ik tuttimus pack,alles werkt vlot,snel,maar nu wilde ik de tvapp downloaden,maar inloggen lukt niet,terwijl ik de goede inloggegevens ingeef,inloggen op de website van proximustv gaat wel,maar als ik dan iets wil opnemen krijg ik melding van dat er zich fout heebt voorgedaan.En bij de bibliotheek is er melding De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Ik kan mat andere woorden de tvapp niet gebruiken op website,app of de win10 app grtjs Hans
Beste, Ondanks dat alles op myproximus in orde lijkt kan ik niet inloggen in de Proximus TV app met mijn iPad. Ik krijg na het ingeven van de login en wachtwoord even een verwerkingsicoontje waarna het scherm terug op aanmelden springt.
Mijn roaming staat op, sms versturen en bellen gaat niet. Mobiele data gaat wel. Wat kan ik doen?
Hallo, Ik heb mijn factuur per ongeluk dubbel betaald. Blijkbaar ging de opdracht vanzelf van mijn rekening maar ik wist dit niet dus had ik mijn factuur handmatig betaald. Beide bedragen zijn van mijn rekening gegaan. Hoe los ik dit op?
Bij de promoties van gsm's aan €9 + abbonement staat bij de iphone 6 32gb nu dat het €119 is voor de gsm met dataphone optie van €10/maand? Is dit normaal dat het geen €9 meer is?
Gisteren kreeg ik een SMS dat mijn totaalbedrag van abbonement overschreden was met 10 euro. Onmiddelijk was ik gaan kijken in de MyProximus app, om te zien wat er aan de hand is. Gezien ik een datalimiet op mijn GSM heb ingesteld zou ik normaal niet over mijn limieten mogen gaan zonder dat ik het weet. In de app stond blijkbaar dat ik mijn abbonoment met +- €14 had overschreden, echter mijn datagebruik stond op 9.64 GB/10GB. Voor de rest geen internationale SMSen, calls, etc. Dit met een Mobilus L abbonement. Ik had al naar de facturatie dienst gebeld, en die hebben mij meegedeeld dat zij niets kunnen doen zolang ik hier de factuur niet voor heb gekregen. Vandaag kijk ik naar MyProximus, en zie 9.75/10GB data used staan, en is het extra facturatiebedrag inmiddels opgelopen tot €20. Graag zou ik hier toch naar willen laten kijken. Mijn klantnummer is 26501205. Als ik hiervoor een foute factuur krijg ben ik niet van plan die eerst te moeten betalen, om dan de volgende
ik deed zo juist een speed test omdat ik al paar dagen merkte dat de snelheid niet is zo als hij moet zijn, zie hier onder mijn gegevens van abo + resultaten
Factuur nr. 6802904241 dd. 7 aprilop naam van Pagace NV Dit is de factuur voor het aansluiten van 3 lijnen : 081/44 15 03 voor Avenue des Dessus de Lives 10 A in 5101 Loyers. 081/31 12 47 en 081/58 22 49 voor Avenue des Dessus de Lives 10 B in Loyers. Voor 10 A zou echter ook een tweede nummer nl. 081/ 30 72 29 moeten aangesloten zijn. Wij vinden dit niet terug op de factuur. Er waren in totaal 4 lijnen ook aangevraagd. Hoe komt dit goed ? Mvg. Marc Vandenberge
wat is het nut van dataphone. ik heb een bizz all in abonnement aangevraagd. hierbij wil ik een samsung s9 kopen. ik heb 5 gb verbruik en onbeperkt bellen en smssen, waarom moet ik dan nog kiezen voor een extra dataphone optie? als ik de optie 2 gb neem betaal ik maandelijks 26 euro meer volgens een proximus winkel? dit gedurende 24 maand en een éénmalige opleg van 247 euro? in de winkel is het zelf 299 euro opleg? als ik alles optel kom ik nadeliger uit? kan iemand dit verduidelijken?
Ik heb 256 punten. Maar ik snap bij god niet hoe ik aan de punten ben geraakt? Wat moet je eigenlijk doen om nog punten te scoren
De lijdensweg bij Proximus, ook voor Biz klanten! Eind februari nam ik contact op met Proximus om mijn verhuis (nieuw adres vanaf 1 april) van een internet/vaste lijn/GSM abbo aan te melden. Ik meld aan de persoon dat dit in feite een "tijdelijke verhuis" betreft en dat ik pas eind april/begin mei kan intrekken. Aangezien het om een zakelijke vaste lijn gaat heb ik absoluut hetzelfde vaste lijnnummer opnieuw nodig. Het abonnement (/nummer) een maand "bevriezen" of dergelijke was geen optie. 2 keer de lijn verhuizen (en twee keer de kosten betalen) wel. Voor mij geen probleem. Ik vraag dus een eerste verhuis aan naar het adres waar ik de maand april zal overbruggen. De persoon overloopt samen met mij enkele dingen, bevestigd mij dat de verhuis aangemeld is, en dat ik zal gecontacteerd worden om een activatiedatum in te plannen. Het zou gaan om een zelfinstallatie, er hoeft geen technieker langs te komen. Ik moest mijn eigen modem meenemen en kon die gewoon weer aansluiten op het
Ik heb gebruik gemaakt van de promo ivm de galxy s9. Hierbij werd een nieuwe simkaart geleverd met een nieuw telefoonnr. Ik hzb gevraagd om mijn oud nr te koppelen aan de nieuwe sim kaart maar dit blijkt precies onmogelijk. Iemand raad?
Sinds een 3 tal weken heb ik problemen als ik een geprogrammeerde opname wil bekijken dat deze niet opgenomen is , dit probleem doet zich alleen voor bij de geprogrammeerde opnames van NPO 3 als ik kinderprogramma's voor mijn zoon wil opnemen . Ook neem ik programma's op bij Nickelodeon en hierbij zijn er geen problemen om de opnames te bekijken . De opnames worden op beide zenders iedere dag geprogrammeerd .
Als ik wil inloggen op de proximus tv app en mijn gegevens heb ingegeven zegt hij heel kort aan het inloggen en springt dan terug op het inlog scherm !!!
Geachte, De USB aansluitingen op de bbox3 en de decoder, kunt ge daar iets mee doen buiten iets opladen??? MVG
Wij zouden graag draadloos tv kijken op de slaapkamer. Maar nu heb ik gezien dat je terug een andere bbox nodig hebt? Klopt dit? Graag had ik hier een antwoordje op gehad!
Een 5-tal jaar geleden heb ik een Dlink-repeater DIR-505 gekocht om te koppelen aan een BBOX2 van Proximus. Nu poog ik deze te koppelen aan een HP-laptop. De repeater in het stopcontact gestopt en teruggevonden in het netwerkcentrum van de laptop. Doch met de boodschap 'geen internet - beveiligd'. De repeater dient uiteraard contact te leggen met de BBOX2-router. Door het feit dat er op de repeater een WPS-knop zit dient het signaal via de WPS van de router te lopen. Op de site 192.168.1.1 heb ik gekeken adhv het S/N of de WPS 'enabled' staat en dit is zo. Dan heb ik op de repeater een 3-tal seconden geduwd op de WPS-knop en binnen de 2 min. ook op de WPS-knop van de BBOX2-router. Dan begon het groene lichtje op de repeater te pinken; na een 3-tal minuten hield het pinken op en was de WPS-knop uit op de BBOX2-router. Ik poogde via het repeater-signaal op internet te komen op de laptop doch kreeg nog steeds dezelfde boodschap : 'geen internet-beveiligd'. Ik vermoed dat de WPS-knop op d
Hoe zit het met mijn
Hallo, Sinds gisteren heb ik geen beeld op 1 Classic. Het blijft zwart. Alle andere zenders werken wel. Herstart van de decoder helpt niet. Moesty
Sinds enkele dagen wil de app geen mails meer binnenhalen, hij zegt geen netwerk te hebben, controleer internetverbinding, maar op dezelfde telefoon komt gmail gewoon aan ... Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand een oplossing?
Welk 4-delige cijfers gebruikt proximus om de gemiste oproepen op te halen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.