Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app

  • January 29, 2018
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

Hans VG
Forum|alt.badge.img+1
Sinds donderdag heb ik tuttimus pack,alles werkt vlot,snel,maar nu wilde ik de tvapp downloaden,maar inloggen lukt niet,terwijl ik de goede inloggegevens ingeef,inloggen op de website van proximustv gaat wel,maar als ik dan iets wil opnemen krijg ik melding van dat er zich fout heebt voorgedaan.En bij de bibliotheek is er melding De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Ik kan mat andere woorden de tvapp niet gebruiken op website,app of de win10 app

grtjs Hans

Beste antwoord door SamuelD

Hans,

Aanpassing gedaan in je profiel, je kan nu inloggen op de Proximus Tv app
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 29, 2018
Hans,

Aanpassing gedaan in je profiel, je kan nu inloggen op de Proximus Tv app

  • Apprentice
  • April 26, 2018
Ik heb hetzelfde probleem.
Inloggen op proximus tv lukt.. maar om 1 of andere technische reden kan ik geen live tv kijken.
Ik zou dit moeten verifiëren in MyProximus. Al verschillende keren voor gebeld, gechat,.. nog steeds geen resultaat!

  • Apprentice
  • April 26, 2018
Not authorized You must be logged in as a Proximus TV customer in order to proceed..
Ik ben al sinds februari klant. en al sinds December bezig met de aanvraag die ook moeilijk in orde kwam

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 26, 2018
stefferd
Kan je ons je vastlijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kunnen we dit voor je bekijken

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan