Woensdagnamiddag valt door een netwerkpanne Internet en TV-service uit. Na zes uur panne opnieuw Internet, maar geen TV. Na langdurig heen en weer komt klantendienst tot de vaststelling dat decoder het begeven heeft. Er wordt mij een nieuwe decoder beloofd vrijdag, tussen 8u en 17u. Ik neem speciaal een dag vakantie om de decoder in ontvangst te nemen... Resultaat: geen bezorging, geen decoder, geen TV. Maandag nog een vakantiedag kwijt, althans in het beste geval.
Bladzijde 1 / 1
Kan je ons je klantennummer even doorgeven via deze link dan kunnen we dit voor je opzoeken.
Mvg WIlfried
Mvg WIlfried
Greyera, hier zo wat hetzelfde verhaal. Decoder stuk, telefonisch wordt mij gemeld dat woensdag de decoder geleverd zou worden met post nl. Verlof genomen geen decoder. Terug contact opgenomen. ... met post nl mevrouw dat kan niet wij werken enkel met UPS. Ik noteer dat we uw decoder leveren in de carrefour market van uw gemeente, u krijgt een sms als hij daar is. ... we zijn ondertussen een week later nog steeds niets. Heb jij ondertussen al op één of ander manier iw decoder ontvangen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.