Ik heb gebruik gemaakt van de promo ivm de galxy s9.
Hierbij werd een nieuwe simkaart geleverd met een nieuw telefoonnr. Ik hzb gevraagd om mijn oud nr te koppelen aan de nieuwe sim kaart maar dit blijkt precies onmogelijk. Iemand raad?
Bladzijde 1 / 1
Indien u dit gevraagd hebt en u kwam effectief in aanmerking hiervoor dienen Px medewerkers dit voor u op te lossen.
Op dit forum zijn inderdaad diverse meldingen voorhanden met de het niet kunnen kiezen van Px als operator en behoud eigen nr (wat conform de vwn wel mogelijk zou moeten geweest zijn)
Dus samengevat: op uw strepen staan en u niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Indien met Px geen akkoord zou kunnen bereikt worden in 2e instantie beroep doen op de ombudsdienst telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Op dit forum zijn inderdaad diverse meldingen voorhanden met de het niet kunnen kiezen van Px als operator en behoud eigen nr (wat conform de vwn wel mogelijk zou moeten geweest zijn)
Dus samengevat: op uw strepen staan en u niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Indien met Px geen akkoord zou kunnen bereikt worden in 2e instantie beroep doen op de ombudsdienst telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Beste Elsie, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven (zowel oude als nieuwe nummer?) Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Ik heb als proximus klant een nieuwe formule aangevraagd "mobilus L" en heb de orderbevestiging gekregen op 4/4/2018, er staat in dat ik binnen de 2 a 3 werkdagen een nieuwe simkaart zou ontvangen, met welliswaar mijn oude gsmnummer, ik ben nog steeds wachtende, ik weet niet hoe lang jullie werkdagen zijn?? Ik kon ook mijn vorige operator "Proximus" niet selecteren?? Het gaat om een omzetting van mijn oude abonnement bij jullie,naar een nieuw bij jullie, dat kan denk ik toch niet moeilijk zijn??
Goededag,
Kan je ons het referentie nummer samen met jouw klantnummer even doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Lorentz.
Kan je ons het referentie nummer samen met jouw klantnummer even doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.