Gisteren kreeg ik een SMS dat mijn totaalbedrag van abbonement overschreden was met 10 euro.
Onmiddelijk was ik gaan kijken in de MyProximus app, om te zien wat er aan de hand is. Gezien ik een datalimiet op mijn GSM heb ingesteld zou ik normaal niet over mijn limieten mogen gaan zonder dat ik het weet.
In de app stond blijkbaar dat ik mijn abbonoment met +- €14 had overschreden, echter mijn datagebruik stond op 9.64 GB/10GB. Voor de rest geen internationale SMSen, calls, etc. Dit met een Mobilus L abbonement.
Ik had al naar de facturatie dienst gebeld, en die hebben mij meegedeeld dat zij niets kunnen doen zolang ik hier de factuur niet voor heb gekregen.
Vandaag kijk ik naar MyProximus, en zie 9.75/10GB data used staan, en is het extra facturatiebedrag inmiddels opgelopen tot €20.
Graag zou ik hier toch naar willen laten kijken. Mijn klantnummer is 26501205.
Als ik hiervoor een foute factuur krijg ben ik niet van plan die eerst te moeten betalen, om dan de volgende maanden pas korting te krijgen (als dit uberhaupt kan worden gefixt), aan gratis leningen doe ik niet mee.
Vraag
Totaalbedrag abbo overschreden... facturatiefoutje??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.