Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Sinds gisteren kan ik geen enkele van mijn opgenomen programma's meer bekijken. Er verschijnt altijd: 'Er ging iets verkeerds (SPC_4). De opname kan niet afgespeeld worden indien de betreffende zender (of de HD-versie ervan) niet langer beschikbaar is.' Het gaat over programma's allemaal van Canvas en Eén. De opname van gisterenavond kan ik wel bekijken. Hoe los ik dit op? Of zijn al die programma's verloren? (ik heb ook al de modem en de digibox weer opgestart) Connie
na herhaaldelijk contact met de dienst die de toestellen levert en herhaaldelijk proximus te hebben gecontacteerd heb ik na 8 dagen nog steeds mijn toestel niet aangekregen???
HOPELOOS: Geachte Heren van proximus : Ik ben sedert dinsdag 24/04 van telenet overgegaan naar proximus, en sinds dien is het een nachtmerrie. De technieker van jullie heeft mijn installatie van telenet volledig afgebroken en proximus in de plaats gezet, op zich geen probleem maar dan wens ik ook dat het werkt. De aansluiting is bij mij op het bedrijf, ik ben bij jullie klant geworden met 3 mobiele abonnementen, Proximus TV en internet alsook met de vaste lijn. De technieker was vertrokken zonder iets te testen buiten de TV en die werkt, toen ik het verdacht vond dat ik geen telefoons binnenkreeg stelde ik vast dat mijn vaste telefoon niet werkte. Nu wilt mijn medewerker op zijn pc gaan verder werken en nu blijkt dat we ook geen internet hebben. Ik ben al van dinsdag aan het bellen naar proximus en tot vandaag nog niets, ik heb dinsdag 2 x gebeld, woensdag 2 x gebeld, donderdag 2 x gebeld, vandaag 1 x gebeld, ik ben het moe, telkens krijg ik hetzelfde antwoord dat ze me gaan t
Ben nu al denk zo'n 20 jaar klant.Elk jaar heb ik wel problemen die ze amper opgelost krijgen en het duurt altijd weken.Nu weer.Kan niets opties gsm veranderen via my proximus omdat er een bestelling in behandeling staat.Heb helemaal niets besteld,al maanden niet!En ze vinden ook geen bestelling terug,maar toch krijgen ze die opmerking niet weg!Ben hier al drie dagen voor aan het bellen,chatten,mailen.Nog steeds hetzelfde.Kan dus geen mobiele data bijkopen,dus zit ik nu over mijn limiet,kan mijn gratis surf free anytime niet activeren,niet op gsm,niet op pc.De link in de mail voor mobiele data werkt ook helemaal niet.Stuur geen mails er iets nieuws is,als het niet in orde is he zeg!Dan de excuses,de uitleg,die kant nog wal raakt.Heb al drie keer een ander account moeten aanmaken,de app telkens opnieuw moeten downloaden,probleem blijft.Via my proximus kan ik niets doen,niets veranderen,via de app al helemaal niet.Het probleem is gewoon helemaal proximus.Denk ik morgen eens ga horen bij
Dag iedereen, kan het dat plots mijn simkaart defect is? Van de ene dag op de andere krijg ik plots de melding: "geen service" of "alleen noodoproepen". Als ik onder instellingen ga kijken, zie ik dat mijn simkaart niet meer herkend wordt en kan ook niets aan de instellingen veranderen hierdoor zoals manueel netwerk kiezen. De simkaart zit nochtans al 4 maanden onafgebroken in een nieuwe gsm en heb het kaartje er nooit uitgehaald. De gsm is een Huawei P10 Lite.
op zondagavond wordt de serie Suits uitgezonden op VTM, om 24.10 of (dus maandag 00.10.) Maar er staat "geen uitzendig", dus de reeks wordt niet geprogrammeerd en ik kan niet opnemen. Als ik die "niet uitzending" programmeer verdwijnt het na enige tijd uit mijn programmatie. Kun je dit eens nazien aub?
Is er een probleem met Eleven Sports ? Op ES 1, 2 en 3 staat er "Geen Uitzending" of "Geen Programmagegevens beschikbaar" vanaf maandag 05h00. Ik heb mijn decoder herstart zonder resultaat. Ook, de NBA wedstrijd van deze nacht begon om 02h00 en niet om 04h00 zoals aangegeven in het programmagids. Gelukkig is er de herhaling op dit moment.
Ik kom steeds terug op de aanmeldingspagina terecht bij het inloggen op Proximus TV
settings To send an email with win 10 mail app: http://users.skynet.be/xixou/proximus_mail_settings.jpg
Ben recente klant. Wil proximus tv proberen op tablet of pc en krijg deze melding : "de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie gactiveerd is op de proximus website. " Heb ik nagekeken, ik ben ook wel degelijk gebruiker en decoder is al eens gereset ook.
Voor het ogenblik zijn mijn apparaten (TV - Pc) met ethernet kabels verbonden met de router. Indien men glasvezel bij mij installeert, moet ik speciale kabels gebruiken om te verbinden met de router of mag ik dezelfde type ethernet kabels gebruiken ?
Beste, ik heb zonet de proximus tv app geinstaleerd op mijn nieuwe laptop. windows 10 van het merk hp, 128gb ssd, 1tb hdd, intel core i 7, .. de proximus bij de eerste keer haperde bij het inloggen en bleef maar vragen voor een account te linken. je mocht alles proberen hij bleef daarop staan je kon niks doen. Dan heb ik de app verwijderd en terug geinstaleerd. Ik kon me terug inloggen maar nu staat hij op de tv gids vast en kan je niks bekijken of doen. Dit is toch niet normaal denk ik? Kan iemand me helpen? dank u bij voorbaat.
Eerst en vooral: dit is waarschijnlijk de meest frustrerende ervaring die ik ooit al gehad heb met een bedrijf. Wat een ongelooflijk non-responsieve, onaangename website. Mijn effectieve probleem momenteel is dat ik betaald heb voor een maand internet via proximus_fon, maar dat mijn verbinding constant weg valt en ik opnieuw moet inloggen. Vertel mij alstublieft niet dat de verbinding wegvalt na 15 minuten inactiviteit. Dat weet ik. Het gebeurt echter ook als ik muziek aan het streamen ben, dus dat kan het probleem niet zijn. De kwaliteit van de verbinding is ook meer dan goed genoeg, dus hier kan het probleem niet liggen (zie bijlage). Ik zou hier graag een oplossing voor hebben, anders heb ik betaald voor niets. Bedankt.
Beste forumleden, wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 29 april vanaf 6u00 tot 18u00.
Hallo, Is het mogelijk een eigen modem rechtstreeks aan te sluiten op de koperen telefoondraad in plaats van de Proximus modem of de Proximus modem-router?
Op Vitaya kan men vandaag geen opnames programmeren. De tv-gids staat gans de dag op Volgend promma om ...u
Ik heb gisteren in de vooravond mijn gsm factuur betaald maar ik zie nu via myproximus dat ik deze niet zou betaald hebben. Of komt dit omdat jullie de betaling nog niet hebben bevestigd?
Wanneer doet nu eens iemand bij proximus zijn werk ipv mensen te beliegen??? Men beloofd me al een ganse week mijn verbinding terug open te stellen tot dat er iemand mij volledig opzegt. Twee telefoontjes later zou het recht gezet zijn en heb ik binnen 24h terug verbinding. Noppes,gemaild maar geen reactie,dan gebeld en niks blijkt recht gezet maar geen probleem wordt zo opgelost en binnen het uur inorde meneer ,Noppes 5h later en ik blijft nog steeds kalm en vriendelijke nog maar eens gebeld na een paar keer doorverbonden en oei meneer u hebt alles opgezegd,neen mevrouw dat zou ondertussen recht gezet zijn,nee meneer maar ik breng het terug in orde en vrijdag mag u terug bellen en zou alles in orde moeten zijn. Ondertussen 3 dagen zonder tv en internet. Vrijdagmorgen om 8h10 terug gebeld, ja meneer in de loop van de voormiddag zou alles terug werken zie ik hier,oef NOPPES namiddag terug gebeld en oei meneer u staat niet meer aangemeld,WAT Hebben uw collega's mij dan drie dagen
Ik heb al twee jaar een abonnement. Maar mijn gebruikers naam stond op de e mail van mijn ex vriendin. Nu heb ik deze laten veranderen naar mijn e-mail. Maar ik ben nu al mijn voorgaande punten kwijt. Nu is mijn vraag of dit kan overgezet worden of niet? Ik heb wel geen lid nummer van de oude Mvg steve
Hallo, Door een fout is mijn domiciliëring niet goed gelukt en heb ik nu een openstaande factuur die ik uiteraard moet betalen. Zonder waarschuwing zijn mijn uitgaande gesprekken en smsen afgesloten tot ik kan betalen. Wat ik ook begrijp maar hier is het probleem. Toen ik met "Nu betalen" op myproximus wou betalen, zodat het meteen in orde was, zag ik meteen dat dit niet kan met Fortis Paribas maar enkel met Belfius, ING en KBC. Waarom is dit?? Dus dan heb ik maar betaald via het rekeningnummer dat ik via sms heb ontvangen nadat ik mijn betaalbelofte heb gedaan aan proximus via de telefoon. Dit is nu 3 dagen terug en op de helpdesk konden ze me enkel maar zeggen " Dat weet ik niet meneer waarom dat niet kan met Fortis en waarom het er nog niet opstaat..". Dus waarom kan ik niet online betalen met Fortis Paribas? Ik kan nu al 4 dagen niet meer bellen of smsen..
Hallo Heb problemen met mijn DNS server, deze werkt niet op mijn computer. Heb al eens de modem laten op starten via Proximus maar het probleem is niet opgelost. Het is raar want op mijn gsm werkt het internet wel. Ligt dat nu aan mijn computer? Want heb ook als is eens veranderd van DNS server op mijn computer naar 8.8.8.8 van Google. Kan iemand mij helpen?
Hallo, via Easy Swith ben ik van provider veranderd. Ik kreeg nu een afrekening van 99 euro voor de bbox3modem... uiteraard, maar gek dat ik geen document kreeg om de modem terug te sturen na gebruik. Via 080022800 vertelde men dat ik mijn modem in de verpakking gewoon mag terugdragen naar een UPS punt. Zonder documenten of iets... Klopt dit wel ?
Ik kan wel live de op dat ogenblik uitgezonden programma's bekijken, en bij het selecteren van een opgenomen programma uit het verleden, schakelt hij wel naar het uitzendvenster, maar krijg daarin enkel oneindig de drie lopende puntjes van het laden te zien ...
Dag allen. Sinds enige tijd heb ik last van een heel onstabiel internet. Ondanks dat ik verbinding heb, geeft de browser aan dat er geen internetverbinding beschikbaar is: Na een keer of 10 refreshen lukt het dan uiteindelijk toch om de pagina te openen, maar alles gaat zeer traag. Het kan wel tot dertig seconden duren vooraleer een pagina opent. Heel soms valt de verbinding ook effectief weg tot "beperkte toegang". Dit is voor ons zeer vervelend aangezien we van thuis uit werken en we online met klanten bellen, dus dit is echt geen service als telkens de verbinding uitvalt. Twee weken geleden hebben we een Happy House aangevraagd. De technieker zag geen onderbrekingen, terwijl dit zich toch echt wel dagelijks voordoet. De traagheid van het internet is zelfs een constante (ik kijk vooral streams via internet, dus dit is echt zeer vervelend voor mij). De technieker heeft dan bij ons op 7/04 een nieuwe modem geïnstalleerd, en de twee weken nadien ging alles weer zeer vlot. Het
Waar kan ik mijn eigen verbruik zien ? Ik heb een Mobilis S abonnement, maar er is momenteel geen verbruik beschikbaar ! Daaronder staat een knop 'opnieuw proberen', maar ik kom dan terug op hetzelfde uit ...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.