HOPELOOS:
Geachte Heren van proximus :
Ik ben sedert dinsdag 24/04 van telenet overgegaan naar proximus, en sinds dien is het een nachtmerrie.
De technieker van jullie heeft mijn installatie van telenet volledig afgebroken en proximus in de plaats gezet, op zich geen probleem maar dan wens ik ook dat het werkt.
De aansluiting is bij mij op het bedrijf, ik ben bij jullie klant geworden met 3 mobiele abonnementen, Proximus TV en internet alsook met de vaste lijn.
De technieker was vertrokken zonder iets te testen buiten de TV en die werkt, toen ik het verdacht vond dat ik geen telefoons binnenkreeg stelde ik vast dat mijn vaste telefoon niet werkte. Nu wilt mijn medewerker op zijn pc gaan verder werken en nu blijkt dat we ook geen internet hebben.
Ik ben al van dinsdag aan het bellen naar proximus en tot vandaag nog niets, ik heb dinsdag 2 x gebeld, woensdag 2 x gebeld, donderdag 2 x gebeld, vandaag 1 x gebeld, ik ben het moe, telkens krijg ik hetzelfde antwoord dat ze me gaan terug bellen dat er een fout in het systeem is.
Ik eis dat ik snel antwoord krijg want ik ga hiermee naar testaankoop en ik laat het in de kranten zetten, ik ben werkloos al 3 dagen, wie gaat dit betalen.
En wat ik nog het ergste vind is dat ze me niet eens terug contacteren voor een oplossing of info, dan was telenet toch nog al iets anders hier kunnen jullie nog veel van leren !
Ik hoop dat ik via deze weg nu eindelijk reactie krijg, ik heb al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat, mijn klantennummer is 610774699 op naam van ASSEA bvba.
U kan mij bereiken op 0485/057910
Vraag
Sinds Telenet vervangen is door Proximus werkt alleen de tv nog ! Al 4 dagen met mijn voeten aan het spelen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

