Skip to main content
Vraag

Eigen verbruik van mijn abonnement

  • April 26, 2018
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Waar kan ik mijn eigen verbruik zien ? Ik heb een Mobilis S abonnement, maar er is momenteel geen verbruik beschikbaar ! Daaronder staat een knop 'opnieuw proberen', maar ik kom dan terug op hetzelfde uit ...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 27, 2018
My Proximus - Mijn verbruik: Oproepen - data - .... (als er verbruik geweest is sinds de laatste factuur)
Maar inderdaad er zijn op het forum "soms/regelmatig problemen gemeld met de correcte werking MyPx-applicatie)
= Later nog eens proberen en/of Px medewerkers dit eens van nader nabij laten bekijken

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 27, 2018
Is het ondertussen gelukt, Ivan ? Groeten. Jan