Hallo, via Easy Swith ben ik van provider veranderd. Ik kreeg nu een afrekening van 99 euro voor de bbox3modem... uiteraard, maar gek dat ik geen document kreeg om de modem terug te sturen na gebruik. Via 080022800 vertelde men dat ik mijn modem in de verpakking gewoon mag terugdragen naar een UPS punt. Zonder documenten of iets... Klopt dit wel ?
Bladzijde 1 / 1
ter info: de procedure staat beschreven hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Bedankt voor je reactie.
Dat heb ik gezien, maar heb nooit documenten ontvangen. Waarom zegt men mij dan niet aan de telefoon dat er een verzendlijst bij moet. Kan ik die documenten niet gewoon downloaden ?
Dat heb ik gezien, maar heb nooit documenten ontvangen. Waarom zegt men mij dan niet aan de telefoon dat er een verzendlijst bij moet. Kan ik die documenten niet gewoon downloaden ?
Moest er hier niet binnenkort iemand van Proximus zelf je verder helpen kun je best ook je vraag een via een Privébericht sturen (klik hier)
Dank u !
Als bijkomende info:
Ik heb een tijd geleden ook een bbox3 omgeruild in een ups punt en er waren ook geen labels bij om de oude terug te sturen, toen heeft men daar zelf de nodige labels aangemaakt, maar of men dat in ieder ups punt doet of wilt doen dat weet ik echter niet.
Ik heb een tijd geleden ook een bbox3 omgeruild in een ups punt en er waren ook geen labels bij om de oude terug te sturen, toen heeft men daar zelf de nodige labels aangemaakt, maar of men dat in ieder ups punt doet of wilt doen dat weet ik echter niet.
Bedankt voor de bijkomende informatie !
Heb ondertussen een bericht gestuurd naar het Proximus hulp team.
Beste Steven_047,
Kan u mij een klantnummer en factuurnummer bezorgen.
via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Kan u mij een klantnummer en factuurnummer bezorgen.
via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Hallo,
Ik heb de nodige tegoednota 6893277649 van 99EUR opgemaakt.
U hoeft dus niets betalen.
Groetjes,
Joël
Ik heb de nodige tegoednota 6893277649 van 99EUR opgemaakt.
U hoeft dus niets betalen.
Groetjes,
Joël
Hartelijk bedankt voor de snelle oplossing !!!
Steven
Steven
Graag gedaan.Groetjes,Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.