Skip to main content
Ik heb gisteren in de vooravond mijn gsm factuur betaald maar ik zie nu via myproximus dat ik deze niet zou betaald hebben. Of komt dit omdat jullie de betaling nog niet hebben bevestigd?
Gisteren via de bank betaald = ten vroegste vandaag op rekening Px (en info moet dan nog naar MyPx applicatie doorstromen ...)

Flits-overschrijvingen zijn (door sommige banken) aangekondigd maar komen voor zover mij bekend pas later dit jaar actief
zelfs als je via myproximus de overschrijving doet gebeurt dit ook niet onmiddellijk en kan je wel zien dat deze in verwerking is, maar 's anderdaags staat alles terug groen aangeduid.
Beste,







Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.



Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël
Hoe kan ik een prive bericht sturen? Is de eerste keer dat in het forum gebruik.



Groeten

Frederik
He Frederik,



Dit kan via onderstaande link:







https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groetjes,Joël
Dag Frederik, volgens mijn info is jouw verbinding gisteren hersteld. Dus ik neem aan dat het nu allemaal in orde is ? Groeten. jan

Reageer