Skip to main content
Antwoord

Factuur betaald maar toch bericht gekregen om te betalen

  • April 27, 2018
  • 6 reacties
  • 249 Bekeken

Ik heb gisteren in de vooravond mijn gsm factuur betaald maar ik zie nu via myproximus dat ik deze niet zou betaald hebben. Of komt dit omdat jullie de betaling nog niet hebben bevestigd?

Beste antwoord door Joel M

Beste,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 27, 2018
Gisteren via de bank betaald = ten vroegste vandaag op rekening Px (en info moet dan nog naar MyPx applicatie doorstromen ...)
Flits-overschrijvingen zijn (door sommige banken) aangekondigd maar komen voor zover mij bekend pas later dit jaar actief

Martin
  • April 27, 2018
zelfs als je via myproximus de overschrijving doet gebeurt dit ook niet onmiddellijk en kan je wel zien dat deze in verwerking is, maar 's anderdaags staat alles terug groen aangeduid.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 27, 2018
Beste,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 27, 2018
Hoe kan ik een prive bericht sturen? Is de eerste keer dat in het forum gebruik.

Groeten
Frederik

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 27, 2018
He Frederik,

Dit kan via onderstaande link:



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,Joël

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 28, 2018
Dag Frederik, volgens mijn info is jouw verbinding gisteren hersteld. Dus ik neem aan dat het nu allemaal in orde is ? Groeten. jan