Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app werkt niet

  • January 13, 2018
  • 7 reacties
  • 839 Bekeken

Beste,
ik heb zonet de proximus tv app geinstaleerd op mijn nieuwe laptop.
windows 10 van het merk hp, 128gb ssd, 1tb hdd, intel core i 7, ..
de proximus bij de eerste keer haperde bij het inloggen en bleef maar vragen voor een account te linken. je mocht alles proberen hij bleef daarop staan je kon niks doen.
Dan heb ik de app verwijderd en terug geinstaleerd.
Ik kon me terug inloggen maar nu staat hij op de tv gids vast en kan je niks bekijken of doen.
Dit is toch niet normaal denk ik?

Kan iemand me helpen? dank u bij voorbaat.

Beste antwoord door jonathandr

je kan best even proberen met de app te herinstalleren
dit lost al vaak de problemen op
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 13, 2018
Jurgen, ik heb het hier even getest en geen enkel probleem met de app op een computer. Kan je eens op een andere computer proberen. Je kan ondertussen ook kijken via www.proximustv.be

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2018
De app moet toch werken op de pc, hij is gemaakt voor iets toch?
Heeft gij een slechte verbinding met de decoder of is er iets mis met de verificatie van de account of zo? Want nu geraak ik wel niet verder dan het inlog scherm

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 13, 2018

  • Practitioner
  • January 13, 2018
De TV app op mijn pc werkte tot voor kort vrij behoorlijk. Maar sinds vorige week kan ik welgeteld mmar 10 seconden naar bewegend beeld van een zender zien, en dan bevriest het gewoon. En geen bewegining meer in te krijgen. Enige wat aan mijn instellingen veranderd is, is dat windows 10 een update heeft gekregen. En sindsdien loopt het beeld dus telkens na exact 10 seconden vast op eender welke zender.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 15, 2018
je kan best even proberen met de app te herinstalleren
dit lost al vaak de problemen op

Beste Proximus app werkt ook niet bij mij.
Klantnr 611505401

Bedankt om zsm te herstellen


Mvg

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • April 28, 2018
Liesbeth Moerenhout ik heb een kleine aanpassiing uitgevoerd, kan u nog eens testen aub? Groeten Els

Moesten er nog vragen zijn kan u ze via onderstaande link stellen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679