Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
My Book Live aangesloten op ethernetpoort Wanneer ik in windows explorer kijk, is deze niet zichtbaar hoe op te lossen? bedankt al
Bij mijn bestelling van een abbonement+toestel kreeg ik een orderbevestigingsmail met twee pdf-bestanden (aanvraag van overdracht en contract.pdf en order bevestiging.pdf). Moeten we hier verder iets mee doen?
We zijn intussen een klein jaar aan het wachten op een update van kitkat naar lollipop voor onze samsung S5 mini, en mijn vrag is of proximus als reusachtige provider niet in staat is om enige druk te zetten op Samsung zodanig dat wij in België onze updates zo snel mogelijk krijgen, nu en in de toekomst. Als ze deze update in Trinidad en Tobago al tijden hebben, wil dat toch zeggen dat dat hier ook moet kunnen.
Telkens wanneer ik probeer aan te melden, kom ik terug op het aanmeldscherm. Kunnen jullie dit oplossen? Inne
Als ik een uitzending wil bekijken op de Proximus tv app op mijn smartphone, gaat dat altijd over het 3G/4G netwerk (ik krijg altijd die waarschuwing), zelfs als ik thuis in mijn wifi-netwerk zit. Hoe krijg ik die app op wifi?
Beste, 25/04 heb ik een Iphone 6 32gb space grey online besteld. De dag erna kon ik meteen een dag kiezen voor de levering, dus ik koos voor vrijdag 27/04. Daarna heb ik geen mail meer gekregen. Nu is het 2 weken verder en heb ik nog steeds niets gehoord. Ik zou graag willen weten waar mijn bestelling blijft. Mvg.
0472xxxxxx [Edit ThomasP: GSM nummer publiek verborgen]
10 en 11 april geen internet, ik beslis te mailen. Er wordt een nr toegekent aan mijn klacht maar daar blijft het bij, dus de tweede dag zonder internet , bel ik. Wachtijd langer dan 10 min wordt gemeld... ik ben nog geduldig en wach wacht wacht 30 min.ik verbreek de lijn....ik blijf stekkers insteken en uittrekken , recetten en wonder boven wonder nadat ik de telefoon had ingelegd plots herstelt internet... 14 en 15 april weer geen internet, 15 april bel ik... en ja ik krijg iemand met een niet zo n best humeur aan de lijn . Neem een tandenstoker en recet uw decoder... hij reageert niet. We bezorgen u een nieuwe decoder op dinsdag dus nog eens 2 dagen er bij. Er kan dan nog maar een dag bij en ik vraag of het woensdag kan want dan is er iemand thuis. Het kan we leveren de decorder af in Keerbergen zegt de dame. Nee daar woon ik niet .. och ze ziet het ze herhaalt mijn adres maar maakt van mijn straat een dreef. Ik wijs haar op de fout ze noteert het juist, ik stuur toch nog maar ee
Ik kan ook,in het buitenland geen mobiel internet krijgen , blijkbaar zoals zovele iphonegebruikers . Ik heb al - zoals gevraagd door de technische dienst mijn gsm 8 maal aan en uitgezet , een nieuwe SIM kaart geinstalleerd , ...terug in buitenland NIETS!!!! Wat nu ?
goeiedag je spreekt met de heer placlet erik ik geraak op contact van proximus niet binnen al enkele keren ge probeert ik heb een wanneer dynalogic mij zal bellen voor de levering mvg
Ik heb gisteren wegens een omschakeling van abonnement een nieuwe simkaart ontvangen. De oude werkt sinds deze ochtend niet meer. En de nieuwe geeft al de hele dag de melding 'sim niet geregistreerd'. Quid? Opnieuw opstarten, gsm hele tijd uitzetten ed had geen zin.
Voor jullie beginnen met de standaard oplossingen, even meegeven dat ik een pc bedrijf heb dus dat bespaart jullie al tijd ;) Context: Toestel: app staat op een samsung tab modelnr. SM-T533, Android versie 5.1.1. App heeft altijd goed gewerkt maar wanneer men nu een zender selecteert blijven de "3 bolletjes" lopen en start het afspelen niet. App zelf start dus normaal Ik zie op de playstore bij de comment dat ik niet alleen ben.. Reeds ondernomen acties: app volledig verwijderd en daarna clean-install. gechat met een medewerker van jullie en die rade mij aan ook mijn toestel eens te verwijderen uit "mijn toestellen" en zien wat dat geeft: daarna werkte de app terug maar helaas was dat maar voor 1 dag.. Daarna nog eens paar keer procedure herhaald (verwijderen, toestel verwijderen, tab herstarten, terug installeren, inloggen enz. en... geen resultaat...de 3 bolletjes blijven lopen.. Geraak het eerlijk gezegd wel stilaan "beu", heb nu al zoveel gebeld, gechat, gedetaill
Hallo iedereen, Sinds een paar dagen zijn we verhuisd en om digitale tv en internet op de juiste plaatsen in ons huis te krijgen zie ik me genoodzaakt om via powerline te werken. In ons vorige huis had ik het geluk om overal ethernetkabel te kunnen trekken en zo alles netjes en correct te voorzien. Als ik het goed begrijp werkt een BBox 3 (deze is ook nieuw sinds de verhuis, hiervoor hadden we nog een sagem) in fully routed mode, dus internet en TV komen uit alle 4 de lan poorten van de BBOx. Mag ik hieruit dan ook afleiden dat het TV signaal en internet signaal dan ook in dezelfde VLAN zitten en dat ik dus in principe met een Devolo oid internet en tv overal in huis zou kunnen krijgen? Anders moet ik met switches, vlan's, etc, aan de slag om TV en internettrafiek te scheiden... Dank voor de input
Is er tijdens de nacht van 28 op 29 april andere software op de V6 geplaatst? Want sedert zondag na de decoder uit normale sluimerstand te halen is het kleine tv-scherm in de menubalk zwart en wanneer na enkele seconden het scherm in full screen gaat blijft een volledig zwart beeld; bij het wisselen van zender blijft het zwarte beeld en terug de menu oproepen blijft het kleine scherm ook zwart. Ik heb de decoder al eens zonder stroom gezet en na een 30 seconden opnieuw herstart, maar dit bleek geen oplossing te zijn, altijd zwart scherm. De decoder terug in sluimerstand plaatsen en na enkele seconden terug uit sluimerstand halen blijkt dan (voorlopig?) wel te werken. De vraag is hoelang gaat blijven werken en waarom duikt dit probleem nu pas op; de V6 is begin februari aan de testperiode begonnen.
Beste, Wanneer zal het mogelijk zijn om naar de betalende zenders te kijken via de Proximus app alsook serieopnames en opnames bekijken via de app. Als klant betaal je voor deze zenders maar kunnen we ze enkel bekijken op tv. Serieopnames zijn niet mogelijk en ook geen mogelijkheid tot kijken via de app of opnames via de app bekijken. Voor betalende zenders zou dit toch mogen. Momenteel zijn dit voor mij geen volwaardige zenders en ik denk er dan ook aan om de zenders op te zeggen.
Afsluiten op een zondag! Schande. Dan heb ik zogezegt via dat stemmeke tijd tot 10 mei. Toch afgesloten. Tijd om over te stappen!!!
Waar zou ik kunnen zien of de app is geactiveerd. Ik krijg deze melding, maar zoals ik kan zien lijkt hij gewoon geactiveerd?? Dit is de melding welke ik krijg: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus." Als ik programma's wil opnemen via de website of via de app geeft hij namelijk deze melding & na het inloggen op de tv app ook. Hoe kan ik er voor zorgen dat het wel gaat werken?
oude schoonmoeder heeft nog beige telefoon met zwarte druktoesten. Kreeg schrijven in november schrijven, nadat de politiek druk om het misbruik van huurkosten voor een afgeschreven toestel aan te klagen, om nieuw toestel te huren of te kopen. Gebeld naar nummer 080022850 om de situatie uit te leggen dat deze nieuwe toestellen (Maestro 6042) niet geschikt zijn voor die oudere slechtziende dame. Daarom werd mij voorgesteld dat zij haar oud toestel mocht houden en de huurprijs bij de de eerstvolgende aanrekening zou geschrapt worden. Beloofd vanaf aanrekening februari 2018. Gevolg: nog altijd € 4.95 aangerekend. Bel voor uitleg. Belofte dat het rechtgezet wordt voor factuur april met kredietnota. Resultaat factuur april: terug € 4.95 huur aangerekend. Wat verder? Thanks
Is het mogelijk om opnames te bekijken op je laptop? Of opnames beheren of instellen vanaf je laptop als je niet thuis bent bijvoorbeeld?
Dag John, mijn excuses voor het ongemak. Kunnen we je misschien via deze weg verder helpen? MVG, Wim
Voor een Mifi zoek ik de "ideale" sim-kaart. ;-) Veel data moet er niet worden verzet en het gebruik zou zo'n zes keer per jaar zijn. M.a.w. gaat het hier over een data only sim-kaart. 'k Vind niet direct iets terug op de Px-website die mij past, dus hoop ik dat een goede ziel hier een linkje kan posten. 😉
Ik ben momenteel klant bij Telenet. Ik twijfel erover om Proximus Tv aan te schaffen, omwille van Studio 100 TV, want mijn kinderen blijven dat missen. Ik zou dan een pack nemen van TV+vaste lijn bij Proximus. Onze andere producten willen we bij Telenet laten. We hebben daar een Wigo-pack en voor ons is het goedkoper om de Tv daar in te laten, dan hetzelfde te nemen zonder TV. Onze Telenet-tv blijft dus behouden en daarbij komt dan Proximus TV. Nu is mijn vraag: Bij Telenet betaal je al kabelabonnement voor de tv. Moet je dat dan bij Proximus ook betalen? Normaal kan je per adres toch maar een keer kabelabonnement betalen? Hoe gaat dit in zijn werk? Weet iemand hier iets meer over? Alvast bedankt!
Hallo, Wanneer ik mijn TV aan zet kan ik wisselen van zender. Kan ik ook de TV guide gebruiken. Wanneer ik later van zender wil wisselen, valt hij uit en zegt hij 'onverwacht probleem...Geen verbinding. Wanneer ik op help druk kom ik enkel bij demo's uit die me niets bijbrengen. Het enige wat werkt is volledig uitzetten, ook stopcontact, en volledig opnieuw opstarten. Wat doe ik mis?
Ik wilde daarjuist van post veranderen en ik krijg ineens een beeld met infochannel en tekst laat je modem aanstaan en je decorders standby . Wat moet ik nu doen en krijg ik straks terug gewoon tv ????
In juli gaan wij naar de westkust van Amerika. Nu heb ik al vernomen dat het voordelig is om ginder een simkaart te kopen met tethering en deze in je gsm te gebruiken zodat je als hotspot kan dienen voor de gsm's van de rest van het gezin. Afgelopen jaar heb ik een iPhoneSE gekocht met abonnement. Kan ik dan zomaar mijn sim verwijderen en een andere gebruiken ginds? Bedankt alvast voor de hulp.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.