Skip to main content
Ik wilde daarjuist van post veranderen en ik krijg ineens een beeld met infochannel en tekst laat je modem aanstaan en je decorders standby .

Wat moet ik nu doen en krijg ik straks terug gewoon tv ????
probeer al eens door je decoder even stroomloos te zetten via schakelaar achteraan of zijn netstekker even uit te trekken.
Jammer genoeg helpt dit dus niet , maar toch bedankt voor je hulp
En de modem eens heropstarten door zijn stroom 5 seconde te onderbreken, helpt dit ook niet, anders kun je wachten tot iemand van proximus je hiermee verder helpt via dit forum, of door te bellen naar helpdesk 0800 22 800
Wendyremco u kan geen andere zender kiezen? Groeten Els
Wij hebben momenteel juist hetzelfde aan de hand. Wat heeft u gedaan om dit op te lossen?
hi, vaak kan je dit soort problemen verhelpen door modem en decoder even te herstarten
Als bijkomende info:

en dit doe je eigenlijk best is een juiste volgorde, omdat het soms wel degelijk een rol kan spelen.

als volgt:

1) decoder stroomloos zetten

2) bbox modem 5 sec stroomloos zetten en deze laten terug opstarten

3) wachten tot VDSL led lampje continu blijft branden en dan pas

4) decoder terug onder spanning zetten om hem zo te laten heropstarten.
Heropstarten hebben we al gedaan. Dit helpt niet.

Toch bedankt voor je antwoord.
Hier net hetzelfde probleem. Heropstarten helpt niet.
hi katarine



Kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven

dan kijken we dit verder voor je na



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



mvg

jonathan

Reageer