Vraag
Hoe jaag je klanten weg
10 en 11 april geen internet, ik beslis te mailen. Er wordt een nr toegekent aan mijn klacht maar daar blijft het bij, dus de tweede dag zonder internet , bel ik. Wachtijd langer dan 10 min wordt gemeld... ik ben nog geduldig en wach wacht wacht 30 min.ik verbreek de lijn....ik blijf stekkers insteken en uittrekken , recetten en wonder boven wonder nadat ik de telefoon had ingelegd plots herstelt internet... 14 en 15 april weer geen internet, 15 april bel ik... en ja ik krijg iemand met een niet zo n best humeur aan de lijn . Neem een tandenstoker en recet uw decoder... hij reageert niet. We bezorgen u een nieuwe decoder op dinsdag dus nog eens 2 dagen er bij. Er kan dan nog maar een dag bij en ik vraag of het woensdag kan want dan is er iemand thuis. Het kan we leveren de decorder af in Keerbergen zegt de dame. Nee daar woon ik niet .. och ze ziet het ze herhaalt mijn adres maar maakt van mijn straat een dreef. Ik wijs haar op de fout ze noteert het juist, ik stuur toch nog maar een mail en krijg weer een nr waar het weer bij blijft.ik blijf weer recetten en stekkers in en uit te steken niets tot op een mooi moment plots weer internet is Het is vandaag woensdag... waar de decorder afgeleverd is weet ik niet maar niet bij mij. Probleem: ik moet aan homeworking doen maar dat kan niet zonder internet. Ik betaal mijn abonnement maar heb geen internet en dat vindt men normaal bij proximus, en worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen, er wordt niet gereageerd op mails.... dames en heren van proximus wie lost dit op, en hoe gaan jullie proberen van een zeer ontgoochelde klant klant te houden
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.