oude schoonmoeder heeft nog beige telefoon met zwarte druktoesten. Kreeg schrijven in november schrijven, nadat de politiek druk om het misbruik van huurkosten voor een afgeschreven toestel aan te klagen, om nieuw toestel te huren of te kopen. Gebeld naar nummer 080022850 om de situatie uit te leggen dat deze nieuwe toestellen (Maestro 6042) niet geschikt zijn voor die oudere slechtziende dame. Daarom werd mij voorgesteld dat zij haar oud toestel mocht houden en de huurprijs bij de de eerstvolgende aanrekening zou geschrapt worden. Beloofd vanaf aanrekening februari 2018.
Gevolg: nog altijd € 4.95 aangerekend. Bel voor uitleg. Belofte dat het rechtgezet wordt voor factuur april met kredietnota. Resultaat factuur april: terug € 4.95 huur aangerekend. Wat verder?
Thanks
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cease_fix_rental/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?
Uit diverse reacties hieromtrent op dit forum blijkt dat er het - hierboven ondertussen verdwenen - document diende te worden ingevuld en teruggestuurd
Schrift blijft, woorden vervliegen, advies:
Indien er op kortetermijn geen positief schriftelijk antwoord komt van Px medewerkers op dit forum (met bevestiging per brief van schrapping achteraf), best misschien schriftelijk - bij voorkeur aangetekend - huur toestel opzeggen aan Proximus Klantendienst Residentiëel - Koning Albert II laan, 27 - 1030 Brussel (en het hun ter beschikking houden)
U hoeft uiteraard geen nieuw toestel bij Px te huren of te kopen (desgevallend gewoon eventueel te vervangen door een eenvoudige GSM, bv.
https://www.coolblue.be/nl/product/778381/motorola-s3001.html
https://www.coolblue.be/nl/product/774030/fysic-fx-5515.html
https://https://www.coolblue.be/nl/product/793491/doro-8040-wit.htmlwww.coolblue.be/nl/product/546083/emporia-euphoria-senioren-telefoon.html
Uiteraard kunt u eventueel ook beroep doen op de ombudsdienst telecommunicatie hieromtrent
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cease_fix_rental/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?
Uit diverse reacties hieromtrent op dit forum blijkt dat er het - hierboven ondertussen verdwenen - document diende te worden ingevuld en teruggestuurd
Schrift blijft, woorden vervliegen, advies:
Indien er op kortetermijn geen positief schriftelijk antwoord komt van Px medewerkers op dit forum (met bevestiging per brief van schrapping achteraf), best misschien schriftelijk - bij voorkeur aangetekend - huur toestel opzeggen aan Proximus Klantendienst Residentiëel - Koning Albert II laan, 27 - 1030 Brussel (en het hun ter beschikking houden)
U hoeft uiteraard geen nieuw toestel bij Px te huren of te kopen (desgevallend gewoon eventueel te vervangen door een eenvoudige GSM, bv.
https://www.coolblue.be/nl/product/778381/motorola-s3001.html
https://www.coolblue.be/nl/product/774030/fysic-fx-5515.html
https://https://www.coolblue.be/nl/product/793491/doro-8040-wit.htmlwww.coolblue.be/nl/product/546083/emporia-euphoria-senioren-telefoon.html
Uiteraard kunt u eventueel ook beroep doen op de ombudsdienst telecommunicatie hieromtrent
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
you were in such a hurry
https://www.coolblue.be/nl/product/546083/emporia-euphoria-senioren-telefoon.html
https//www.coolblue.be/nl/product/793491/doro-8040-wit.html
https://www.coolblue.be/nl/product/546083/emporia-euphoria-senioren-telefoon.html
https//www.coolblue.be/nl/product/793491/doro-8040-wit.html
Thanks Martin (maar als ik bovenstaande vraag lees "komen mijn stekels omhoog" (=Proximus quo vadis?)
Hallo,
spijtig om dit te vernemen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak. Kan je mij het klanten nr en de naam van je schoonmoeder hier doorgeven, via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na.
Groete, Aw
spijtig om dit te vernemen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak. Kan je mij het klanten nr en de naam van je schoonmoeder hier doorgeven, via deze privé link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na.
Groete, Aw
Kijk. Een niet PROXIMUS medewerker die adequaat antwoord geeft en weer een script dat daarop wordt door lopen. Gruwelijk. Wordt ook niet op ingegrepen, hé?
@ auteur best ingaan op de vraag voor privé-bericht van de Px medewerker zo kan het misschien nog het snelst opgelost worden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.