Vraag

Simkaart niet geregistreerd

  • 6 May 2018
  • 2 reacties
  • 2860 Bekeken

Ik heb gisteren wegens een omschakeling van abonnement een nieuwe simkaart ontvangen.
De oude werkt sinds deze ochtend niet meer. En de nieuwe geeft al de hele dag de melding 'sim niet geregistreerd'. Quid? Opnieuw opstarten, gsm hele tijd uitzetten ed had geen zin.

2 reacties

Normaal zou na omruilen van een simkaart de nieuwe bijna ogenblikkelijk moeten actief zijn want in geval de oude inactief is staat bijna ogenblikkelijk de nieuwe actief zelfs als dat op een zaterdag gebeurt, hen dit al verschillende keren gedaan, maar het valt soms wel eens tegen, maar morgen als de Proximus medewerkers hier op het forum langs komen kunnen ze dit verder onderzoeken.
Reputatie 6
Badge +3
Ik kan het probleem echt niet vinden, Annelien. Mag ik je aanraden om even te bellen met onze technische dienst op 080022800 ? Bedankt. Jan

Reageer