Skip to main content
Vraag

Proximus tv app en website

  • May 4, 2018
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Waar zou ik kunnen zien of de app is geactiveerd. Ik krijg deze melding, maar zoals ik kan zien lijkt hij gewoon geactiveerd??
Dit is de melding welke ik krijg:
"De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus."

Als ik programma's wil opnemen via de website of via de app geeft hij namelijk deze melding & na het inloggen op de tv app ook.

Hoe kan ik er voor zorgen dat het wel gaat werken?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 5, 2018
kun je zien onder myproximus
> https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home
daar moet je "Proximus TV applicatie" zien staan en als je er op klikt kom je in een anderen menu waar je ook het activatienummer van de Proximus TV applicatie ziet naast staan.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 5, 2018
In de apps zie ik niks staan, maar ben wel op de pagina gekomen waar het activatienummer staat.