Vraag

Na meer dan een maand nog geen oplossing voor TV app op samsung tablet!!

  • 3 May 2018
  • 5 reacties
  • 377 Bekeken

Voor jullie beginnen met de standaard oplossingen, even meegeven dat ik een pc bedrijf heb dus dat bespaart jullie al tijd ;)
Context:

Toestel: app staat op een samsung tab modelnr. SM-T533, Android versie 5.1.1.
App heeft altijd goed gewerkt maar wanneer men nu een zender selecteert blijven de "3 bolletjes" lopen en start het afspelen niet. App zelf start dus normaal Ik zie op de playstore bij de comment dat ik niet alleen ben..

Reeds ondernomen acties:

app volledig verwijderd en daarna clean-install.
gechat met een medewerker van jullie en die rade mij aan ook mijn toestel eens te verwijderen uit "mijn toestellen" en zien wat dat geeft: daarna werkte de app terug maar helaas was dat maar voor 1 dag..
Daarna nog eens paar keer procedure herhaald (verwijderen, toestel verwijderen, tab herstarten, terug installeren, inloggen enz. en... geen resultaat...de 3 bolletjes blijven lopen..

Geraak het eerlijk gezegd wel stilaan "beu", heb nu al zoveel gebeld, gechat, gedetailleerde info gegeven en er komt maar geen oplossing...moet een mens zich dan altijd "druk" maken eer er een deftige oplossing komt? Misschien al eens denken aan een compensatie want het is nu al een maand en uiteindelijk betaal ik hiervoor (zit in pakket)

Alvast bedankt voor een oplossing

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Davy, ik zie dat je ook nog een iPad gebruikt met de Proximus TV app op. Werkt hier alles ok op?
Het probleem met de 3 bolletjes. Krijg je dit bij live TV, bij TV Replay of bij opnames op de app? Kan je dit eens testen? Kan je me verder ook vertellen of je dit op alle uitzendingen hebt of niet? Kan je me een voorbeeld geven?

Alvast bedankt voor deze info. Zodra ik deze heb, kan ik dit verder onderzoeken met onze ontwikkelaars.
Dag Thomas,

Het is live tv die niet werkt. Ik zie dus perfect de app. enz. De moment dat ik zender selecteer om tv te kijken, niets....3 bolletjes en daar blijft het bij.

Ik heb het met alle zenders. Het meest kijk ik naar NG en Discovery maar inderdaad vroeger als test eens willekeurige zender geselecteerd en het is bij elke zender het zelfde probleem.

Wat betreft uw andere vraag of het lukt op de I-pad: ja hoor, alles ok daar.

Zoals gezegd zijn er nog klanten die hetzelfde zeggen over Samsung-tablets en bepaalde android versie...
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgegeven om te laten nakijken, we houden je op de hoogte.
Kim,

Ja, ik had nog net iets bijgetypt. Was nog vergeten te antwoorden op de vraag of ik had op alle zenders, ja dus. Bekijk het positief, daar ik zelf een pc bedrijf heb kan ik jullie gedetailleerde info geven. Ik vrees dat jullie app. momenteel last heeft op bepaalde Samsung tablets met bepaalde Android versie. Zoals gezegd op de "store" zie ik soortgelijke comment. Zou wel graag hebben dat het opgelost is natuurlijk 😉
Reputatie 7
Badge +4
Het is inderdaad een probleem in de app zelf. Het wordt verder onderzocht door de ontwikkelaars van de app. Het zal dus zo snel mogelijk via een update opgelost worden.

Reageer