Beantwoord

Kabelabonnement dubbel betalen?

  • 3 May 2018
  • 3 reacties
  • 1454 Bekeken

Ik ben momenteel klant bij Telenet. Ik twijfel erover om Proximus Tv aan te schaffen, omwille van Studio 100 TV, want mijn kinderen blijven dat missen. Ik zou dan een pack nemen van TV+vaste lijn bij Proximus. Onze andere producten willen we bij Telenet laten. We hebben daar een Wigo-pack en voor ons is het goedkoper om de Tv daar in te laten, dan hetzelfde te nemen zonder TV. Onze Telenet-tv blijft dus behouden en daarbij komt dan Proximus TV. Nu is mijn vraag: Bij Telenet betaal je al kabelabonnement voor de tv. Moet je dat dan bij Proximus ook betalen? Normaal kan je per adres toch maar een keer kabelabonnement betalen? Hoe gaat dit in zijn werk? Weet iemand hier iets meer over? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Martin 3 May 2018, 13:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kabelabo is enkel voor Telenet van toepassing (= coaxkabel teledistributie)
Bij Px komt TV (en telefoon) binnen via de telefoonlijn (en wordt er u een gratis modem en een huur-decoder ter beschikking gesteld)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/producten/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html
Uiteraard dient u bij Px daarnaast een (IP)TV- en telefoon-abo te betalen
Als je TV neemt bij Proximus moet je daarvoor ook betalen zelfs al heb heb je reeds Telent TV in huis via coax kabel, net zoals iemand die al proximus TV heeft, via telefoonkabel of glasvezel, ook moet betalen voor Telenet TV als hij die ook wilt in huis halen.
Bedankt voor de reacties! Vanzelfsprekend weet ik wel dat je voor Proximus TV moet betalen! Ik dacht alleen dat dit ook via de (dezelfde) kabel binnen kwam, vandaar mijn vraag. Maar nu is alles duidelijk.

Reageer