Skip to main content
Antwoord

Aanmelden op tv-app lukt niet

  • May 3, 2018
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Telkens wanneer ik probeer aan te melden, kom ik terug op het aanmeldscherm. Kunnen jullie dit oplossen?

Inne

Beste antwoord door ThomasP

Inne82, ik zie dat het MyProximus account dat je hier gebruikt niet gelinkt staat met je producten. Je zal dus eerst je vaste producten moeten linken aan je MyProximus. Hierna kan je de TV app gebruiken. Kijk even op deze pagina voor meer info hoe dit juist te doen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • May 4, 2018
Inne82, ik zie dat het MyProximus account dat je hier gebruikt niet gelinkt staat met je producten. Je zal dus eerst je vaste producten moeten linken aan je MyProximus. Hierna kan je de TV app gebruiken. Kijk even op deze pagina voor meer info hoe dit juist te doen.

  • Apprentice
  • May 7, 2018
Ik probeer al bijna een maand de tv app te gebruiken, telkens verspringt het scherm en gaat dan onmiddellijk terug naar het login scherm. Ik heb al 4x gebeld en men zou iemand laten terug bellen. Wel nog steeds niemand die me technische info heeft gegeven en nog steeds werkt de tv app niet. Please

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 8, 2018
Kristeljlc , ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen.

  • Apprentice
  • May 8, 2018
Dank u, ik heb eindelijk hulp gekregen en het wérkt ! SamuelD, dank je voor uw snelle reactie en je hulp !

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Blij dit te horen Kristel. Heel fijne dag nog toegewenst. Grtjs.