Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Vanaf vandaag is Eclips TV in HD beschikbaar in het basisaanbod ??
Beste, al verschillende maanden probeer ik telefonisch binnen te geraken bij de helpdesk. Tot nu toe zonder succes. Al enkele jaren terug vroeg ik aanpassing van mijn contract - met de 10 procent lerarenkorting - aan. Deze vind ik echter nergens terug op een van mijn facturen. Nochtans werd dit al doorgegeven bij aansluiting. En we zijn alweer 4 jaar verder. Daarnaast zou ik ook graag mijn vaste telefoon opzeggen. Ik heb immers geen vaste telefoon. Kunnen jullie dit inorde brengen? Hopelijk dragen jullie klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.. want als je de nieuwsdiensten mag geloven staat dit bij jullie op een erg laag pitje!
Beste, Klantnr.615794062 .... Ik heb vandaag(8 mei) telefonisch contact gehad met jullie commerciële dienst tss 19u-19u15 tijdens mijn eerste gesprek heeft er een zij opgenomen waar ik mijn gegevens heb doorgegeven zoals wie ik ben waar ik woon en die persoon heeft mij op een muziektoontje van Proximus gezet en had toen een hij aan de telefoon waar ik terug mijn uitleg moest doen hij was wel vriendelijk. Ik wens dat jullie het eerste gesprek opvragen omdat ik het niet vinden kan om zo behandeld te worden .... wat een cowboys werkt er in jullie callcenter ... dit is niet de eerste keer dat ik zo behandeld word JULLIE JAGEN MIJ WEG ook anderen. Ik ben verplicht om nu naar een ander provider te gaan GENOEG IS GENOEG GEWEEST en vandaag was de druppel ... KLANTVRIENDELIJKHEID IS BIJ JULLIE VERGEZOCHT. Ik wil alleen gecontacteerd worden door iemand van Proximus zelf en zeker niet door iemand die in een callcenter werkt. Vriendelijke groeten
Ik kreeg een dikke week geleden een update tijdens het tv kijken (rond 3u). Geen probleem ware het niet dat ik nu ook weer die filmpjes krijg om kennis te maken met het nieuwe menu, dat al een paar jaar oud is. Telkens als ik ze wis uit mijn opnames, komen ze na een paar uur terug. Kunnen jullie die filmpjes stoppen bij bestaande klanten? Ik ben ze echt hartgrondig beu.😼
Wanneer ik mij wil aanmelden in de Proximus TV app krijg ik steeds de melding dat mijn gegevens opgeladen worden, waarna het scherm terug veranderd naar het inlogscherm. Dit blijft zich herhalen, ook al geeft ik login en paswoord verschillende keren in. Ik heb de app al verschillende keren opnieuw gedownload, zonder resultaat. Als ik de oude app (TV Overal) gebruik, kan ik wel kijken.. Hoe kan dit verholpen worden? Bedankt!
Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen, ook bij de proximus11 app kan ik mij niet inloggen.
Ik probeer steeds cloud te openen en er komt steeds dat het niet lukt en moet over enkele seconden terug proberen.Maar lukt steeds niet.Heb ook al gebeld naar proximus en moest het via g4 proberen heb ik gedaan maar lukt ook niet.
Ik kan sedert eind maart niet telefoneren na de installatie van glasvezels. Ondanks mijn veelvuldig aandringen, komt er geen technische hulp van Proximus. Intussen wordt mij uiteraard een factuur overgemaakt .... ik vind het schandalig dat ik, als kleine garnaal, nergens gehoor vind.
Al vanaf de moment dat mijn installatie gemaakt werd bij proximus, was mijn beeld niet altijd optimaal. Nu de laatste tijd valt er gewoon geen tv meer te kijken en het is blijkbaar onmogelijk om daarover iemand aan de lijn te krijgen! Proximus doe maar geen moeite, daar ik ook helemaal niet tevreden ben over de menu opbouw ed, ik ben weg bij jullie!
sinds we vandaag terug zijn uit vakantie kan mijn dochter op haar tv niet meer naar tv uitzendingen zien. er komt een zwart beeld op maar wel met de programma-info onderaan. opnames kunnen wel bekeken worden. op haar kamer staat een v4 decoder. iemand raad wat we moeten doen? op de andere toestellen met v5 decoder zijn er geen problemen
Hallo, Kan iemand me aub vertellen hoe in een bijlage kan invoegen in proximus web mail ? Ik zie hoe een afbeelding of link invoegen, maar niets over een bijlage ... Bedankt voor de moeite.
Na het aanmaken van een nieuw E-mailadres kan ik niet meer inloggen bij Proximus TV app. Daarvoor lukte het nochtans prima! Ik krijg steeds de melding: " de accountgegevens die je ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het produkt Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website(via myproximus. Nochtans moet alles in orde zijn volgens de medewerkers vd winkel. De klantendienst stuurt me naar de winkel. Iemand raad???
Ook ik krijg de dezelfde inlog foutmeldingen als ik de TV app start op mijn Android gsm. Ik heb alles geprobeerd wat vorige klanten aangeraden werd maar tot op heden zonder succes.
ik probeer om het verbruik te controleren van mijn verschillende telefoons, om de berekening te maken welke mijn mensen prive gebeld hebben en welke zakelijk is nu al de ganse week dat dit systeem plat ligt bij "mijn factuur" komt dit altijd tevoorschijn : {"PrivacyManagerAPI":{"action":"getConsent","timestamp":1525934882892,"self":"https://www.proximus.be"}} zal niet te lang meer mogen duren of ik ben met alles hier weg, is ene probleem na het andere
Wanneer je je factuur download in PDF formaat, dan heb je een sub-gedetailleerd overzicht van de kosten. Ga je naar de website van Proximus, dan kan je daar tot in de kleinste details een overzicht hebben van wanneer naar waar is gebeld geweest via welk netwerk en voor hoelang (tot op de seconde zelfs, prachtig!). Mijn vraag: kan je ook een PDF uitdraai krijgen van dat super gedetailleerd overzicht? Zo ja, hoe?
Iemand die mij kan helpen?
Ik heb recent Destiny 2 gekocht voor de PC en ben vrij direct in aanraking gekomen met een error code: "Cabage", Ik kan een paar minuten online spelen en disconnect er direct na terug, dit fenomeen herhaalt zich elke keer. Ik heb geprobeerd te port forwarden maar het heeft geen verschill gemaakt. Ik heb ook al een prive bericht gestuurd met mijn gegevens erin.
Ik ben onlangs overgestapt van abonnement naar pay&go. Ik zie met plezier dar mijn myproximus nog bestaat maar vind geen enkele mogelijkheid om mijn punten te bekijken en om die over te dragen aan mijn echtgenote die nog altijd een abonnement heeft. Kan ik mijn punten op een of andere manier "recupereren"?
Kan iemand mij helpen bij het te weten komen van het nummer van de simkaart als deze geknipt geweest is door een verkoper? Opzoeken via My Proximus lukt niet want het gaat over Pay and Go kaart. Ik heb al gebeld naar 6000 nummer maar via keuzemenu geraak ik niet verder. Alvast bedankt
Beste , ik heb problemen met die mail voor pnt in te ruilen voor extra mb gisteren tevergeefs 4 mensen aan de lijn gehad die me steeds maar opnieuw doorschakelen! vandaag een iemand aan de foon gehad die er voor ging laten kijken Daarnet krijg ik een mail , waar ik eigenlijk niks van versta , is dat nu nederlands ? of ligt het aan mij Moet ik daarvoor 140 euro betalen per maand ????? ben nu reeds van 1990 klant van jullie , altijd tevreden geweest ! Maar nu loopt het wel verkeerd, en ik wil in het nederlands een mail krijgen aub! Mvg Stefaan
Beste teamleden, vroeger bestond er de clip/clir methode voor het al of niet verbergen van een vast toestelnummer. Bestaat die functie nog en zo ja, is die functie betalend geworden of worden er maandelijks kosten aangerekend? Hartelijk dank, nog een prettige dag.
Uit het niets begonnen 2 van mijn devolo's rood te branden en begon de verbinding en downloadsnelheid te verminderen naar een absurd laag getal... Heb alles geprobeerd dat op de site staat: Ze resetten, in andere stopcontacten steken maar tevergeefs... Hoop dat dit snel opgelost kan worden. M.V.G Kisie
Het lukt niet om te sms'en en bellen vanuit het buitenland. Mobiele data gaat wel. Roaming staat op. Ik heb ook al gemerkt dat ik in het binnenland ook geen sms'en kan sturen waarvoor ik moet betalen (vb tickets van de lijn) Kan er gekeken worden wat het probleem is?
Ik heb een Vodafone USB stick met K4203 Huawei modem voor mobiel internet. De Vodafone applicatie opent en de 'device' wordt herkend maar de 'connect' button blijft grijs. Vodafone Release 4.10.24.00 (26231) MacBook Pro met OSX El Capitan 10.11.6 Mobile internet nr 0472 13 77 66 Volgens de Vodafone website zou dit moeten werken: http://www.vodafone.com/content/index/what/devices/vmb/osx.html Alvast dank voor hulp
:D'k zal een samenvatting opsommen : 1. nieuwe bbox3 en het probleem begon 2. modem omgeruild voor nieuwe bbox 3 probleem blijft 3. probleem nooit gehad met bbox 2 (intern niets aan M.O. veranderd) 4. de lijn is al tientallen malen getest en in orde bevonden 5. Probleem situering : 4 personen in de living. • 1 met laptop op de kabel. Werking 100% • 2 met tablet via wifi valt weg • 3 met laptop via wifi blijft, maar valt 5 minuten later weg • 4 met laptop via wifi, valt onafhankelijk van de anderen ook weg 6. IP adressen staan DHCP 7. wifi signaal is sterk, 5 volle blokjes, op moment dat iemand zonder internet valt, is het er ook nog gewoon. 8. op advies van Proximus staan 2.4 en 5 Ghz aan. Maakt ook niets uit als je de 1 uitzet : het probleem blijft 9. we hebben al ‘’op verschillende profielen gestaan die langzaam beter zouden worden’’ 10. al veel verschillende kanalen geprobeerd. 1, 6 , 13 , 8 upper lower, met en zonder GN NIETS verandert de zaak. Conclusie : link wordt opge
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.