Skip to main content
Vraag

1,5 maand geen telefoon (vaste lijn)

  • May 13, 2018
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Ik kan sedert eind maart niet telefoneren na de installatie van glasvezels. Ondanks mijn veelvuldig aandringen, komt er geen technische hulp van Proximus. Intussen wordt mij uiteraard een factuur overgemaakt .... ik vind het schandalig dat ik, als kleine garnaal, nergens gehoor vind.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • May 13, 2018
Aangezien ze je bij de Proximus helpdesk echt niet kunnen verder helpen zou ik een beroep doen op gratis happy house technieker die gratis bij je langs komt om alles uit te vissen dit kun je zelf aanvragen als volgt
> http://proximus.be/happyhouse .

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 13, 2018
Beste, ik heb de aanvraag intussen al ingediend. Bedankt voor de tip !

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • May 13, 2018
Misschien indien mogelijk het volgende nakijken:
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_fixed_line/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn.html
Onderaan links "test mijn lijn" (als u een MyProximus account hebt of creëert): wordt er al dan niet een fout gedetecteerd

Type aansluiting klassiek of VoIp en type/aantal telefooncontacten
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/telefoon-en-fax/telefoons/uw-telefoontoestellen-op-uw-vaste-lijn-aansluiten.html

Uw toestel indien mogelijk aansluiten op het eerste Px aansluitpunt/telefooncontact (op de van buitenaf binnenkomende kabel) kiestoon: ja/neen, ....

Edit: P.S.Indien nodig:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Ik ken mijn nr - Ik heb een technische vraag - Vaste lijn - Telefoonlijn of klacht: onderaan rechts e-mail ons: tekst invullen (normaal krijgt u per kerende een dossiernr en e-mail, wat u later desgevallend kunt gebruiken bij de ombudsdienst telecom indien u op korte termijn geen vooruitgang zou bekomen)

Martin
  • May 13, 2018
NB: hij zit op glasvezel dus zal TF aansluiting via de bbox moeten gebeuren

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • May 13, 2018
Daar hebt u een punt, zou dit de oplossing van het probleem zijn …. telefoon gewoon met de Bbox3v verbinden?
https://www.proximus.be/dam/jcr:640942b1-1510-4f51-86ee-0175e74df3bd/cdn/sites/support/documents/nl/device/modem/installation-modem-b-box-3v--nl~2017-01-12-13-41-40~cache.pdf
p.25