Proximus tv app login werkt niet

  • 16 September 2017
  • 93 reacties
  • 1939 Bekeken

Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen, ook bij de proximus11 app kan ik mij niet inloggen.

93 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Florence_1994, heb dit voor je rechtgezet. Zou je nog eens kunnen proberen? Zou nu moeten werken.
Florence_1994, heb dit voor je rechtgezet. Zou je nog eens kunnen proberen? Zou nu moeten werken.
Beste Thomas

Dank u wel voor de snelle reactie en om dit zo snel op te lossen! Ik heb het getest op de nodige toestellen en het werkt! ?

Mvg

Florence
Ik verwijderde de app en downloadde opnieuw, zoals ik gisteren ook deed maar dat helpf niet. Hierbij de gegevens: Tablet samsungsm-t530 en android 5.0.2. Hopelijk kunt u me verder adviseren?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Liesbethp, gebruikt u wifi of 3g om via tablet proximusapp te gebruiken? indien via 3 of 4g dan dient de locatievoorziening ingeschakeld te zijn Groeten Els
Hallo
Enkelvia wifi.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Liesbethp ik ga dit verder moeten doorgeven naar de juiste dienst, van zodra ze ons op de hoogte stellen brengen wij u op de hoogte. Groeten Els
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem als door de meeste hier beschreven. Ik heb ook een PM gestuurd met mijn klantnummer en myproximus login.

Alvast bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +3
MarchantM ik heb een kleine aanpassing uitgevoerd kan u nogmaals proberen aub? Groeten Els
Elsj, bedankt, het werkt nu.
Els, bedankt.de app werkt terug!
Reputatie 7
Badge +4
Fijn dat te horen. Onze excuses voor de problemen die je ondervond. Groeten, Hadewych
ook bij mij dit probleem en ook al gebeld met helpdesk. Ze verwijderden mijn Myproximus account, maar nog steeds werkt het niet na alles opnieuw aan te maken. Vroeger wel tv overal kunnen gebruiken, maar na het veranderen van de app kan ik het niet meer gebruiken! Klantnummer:609052318
Reputatie 7
Badge +3
@Sortje ik heb nog een kleine aanpassing uitgevoerd en uw profile staat nu terug volledig actief.Kan u nog eens testen aub. Groeten Els
@ElsJ: Nu lukt het inderdaad! Dank je wel voor de hulp
Reputatie 7
Badge +3
Sortje graag gedaan. prettig weekend gewenst groeten Els
Zelfde probleem. Wat te doen?
TUI: Morgen pas komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.
Reputatie 7
Badge +4
Stijn, kan je ons je login van je MyProximus en je klantennummer even doorsturen via een privé bericht? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer