Skip to main content
Ik kan sedert eind maart niet telefoneren na de installatie van glasvezels. Ondanks mijn veelvuldig aandringen, komt er geen technische hulp van Proximus. Intussen wordt mij uiteraard een factuur overgemaakt .... ik vind het schandalig dat ik, als kleine garnaal, nergens gehoor vind.
Aangezien ze je bij de Proximus helpdesk echt niet kunnen verder helpen zou ik een beroep doen op gratis happy house technieker die gratis bij je langs komt om alles uit te vissen dit kun je zelf aanvragen als volgt

> http://proximus.be/happyhouse .
Beste, ik heb de aanvraag intussen al ingediend. Bedankt voor de tip !
Misschien indien mogelijk het volgende nakijken:

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_fixed_line/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn.html

Onderaan links "test mijn lijn" (als u een MyProximus account hebt of creëert): wordt er al dan niet een fout gedetecteerd



Type aansluiting klassiek of VoIp en type/aantal telefooncontacten

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/telefoon-en-fax/telefoons/uw-telefoontoestellen-op-uw-vaste-lijn-aansluiten.html



Uw toestel indien mogelijk aansluiten op het eerste Px aansluitpunt/telefooncontact (op de van buitenaf binnenkomende kabel) kiestoon: ja/neen, ....



Edit: P.S.Indien nodig:

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

Ik ken mijn nr - Ik heb een technische vraag - Vaste lijn - Telefoonlijn of klacht: onderaan rechts e-mail ons: tekst invullen (normaal krijgt u per kerende een dossiernr en e-mail, wat u later desgevallend kunt gebruiken bij de ombudsdienst telecom indien u op korte termijn geen vooruitgang zou bekomen)
NB: hij zit op glasvezel dus zal TF aansluiting via de bbox moeten gebeuren
Daar hebt u een punt, zou dit de oplossing van het probleem zijn …. telefoon gewoon met de Bbox3v verbinden?

https://www.proximus.be/dam/jcr:640942b1-1510-4f51-86ee-0175e74df3bd/cdn/sites/support/documents/nl/device/modem/installation-modem-b-box-3v--nl~2017-01-12-13-41-40~cache.pdf

p.25

Reageer