Ik probeer steeds cloud te openen en er komt steeds dat het niet lukt en moet over enkele seconden terug proberen.Maar lukt steeds niet.Heb ook al gebeld naar proximus en moest het via g4 proberen heb ik gedaan maar lukt ook niet.
Bladzijde 1 / 1
Natasja, kan je de toepassing eens verwijderen en opnieuw installeren, en laten weten of dit voor een oplossing heeft gezorgd?
Hallo, nog steeds niet 😞
Kan je wel nog inloggen vanop je pc?
Ja dat lukt wel naar mijn proximus gaan op pc.Groetjes
Ik dacht dat je over de cloud app bezig was? Kan je via je pc dan ook inloggen op de cloud?
Hier werkt de cloud ook niet. Nog steeds foutmelding dat ik enkele minuten later moet proberen. Is al zo sinds het begin dat we klant zijn ( zo'n 2 weken nu). Bij mijn andere provider werkte alles wel van de eerste keer.
Wendy, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer/klantennummer en je login van je Myproximus doorsturen aub? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.