Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV - app


Wanneer ik mij wil aanmelden in de Proximus TV app krijg ik steeds de melding dat mijn gegevens opgeladen worden, waarna het scherm terug veranderd naar het inlogscherm. Dit blijft zich herhalen, ook al geeft ik login en paswoord verschillende keren in.
Ik heb de app al verschillende keren opnieuw gedownload, zonder resultaat.
Als ik de oude app (TV Overal) gebruik, kan ik wel kijken..
Hoe kan dit verholpen worden?
Bedankt!

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

37 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2017
Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 april 2017
RobrechtB schreef:
Dag Jens,

Kan je nog eens proberen ? Normaal zou het nu wel moeten lukken.

Mvg, Robrecht
Het werkt - bedankt Robrecht!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 7 april 2017
Graag gedaan. Ik wens je alvast en fijn weekend. Mvg, Robrecht

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 april 2017
Beste
Ik zit met hetzelfde probleem. App gaat steeds terug naar beginscherm. Hoe kan dit worden opgelost.

mvg

Jacqueline

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 7 april 2017
Dag Jacqueline,

kan je nog eens proberen?

MVG,

Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 april 2017
Goedemorgend,
ik heb ook hetzelfde probleem als hierboven beschreven.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 11 april 2017
Dag Philip,

ik moet je bericht doorsturen naar onze klantendienst. De tv app ontbreekt administratief.

Mvg, Robrecht

Het Proxmus Team

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 348 reacties
  • 11 april 2017
Dag Philipheidi,


Wat Robrecht zegt is correct, de applicatie stond nog niet actief als een product. We hebben dit voor jou in orde gebracht door dit toe te voegen, wat binnen de 48uur in werking zal treden.

Groetjes,
Lorentz.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 april 2017
thanks Robrecht, thanks Lorentz.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 april 2017
Ik heb net hetzelfde voor.....

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 12 april 2017
Dag David,

Deze zou nu moeten werken. Kan je het nog eens testen ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 april 2017
Goedemorgen Robrecht,

Bedankt, nu lukt het wel

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 12 april 2017
Super! Alvast een fijne dag verder.

Mvg, Robrecht

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 april 2017
We hebben sinds vorige week Proximus en ik heb het zelfde probleem. Inloggen lijkt te werken maar de app springt terug naar het login scherm zonder foutmelding.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 21 april 2017
Johannes, zou in orde moeten zijn nu!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 april 2017
Ik kan me ook niet meer aanmelden sinds ik de nieuwe app heb gedownload.

Mvg Evelien Matthys

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 21 april 2017
Matthys , ik zie bij jou niets verkeerd, zou moeten lukken. Krijg je een bepaalde foutmelding? kan je voor de zekerheid eens de app verwijderen en opnieuw installeren ?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 april 2017
Ik ben momenteel op mijn werk, kan ik mij hier proberen aan te melden of moet ik hiervoor thuis zijn?

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 21 april 2017
Dat lukt enkel als je verbonden bent met een Proximus netwerk , dus als je 3G of 4G van ons gebruikt zal dat wel moeten lukken.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 april 2017
Het is gelukt, bedankt

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 21 april 2017
Graag gedaan!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 april 2017
Hallo, ik heb ook dit problem, het inlog scherm komt telkens terug,

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 22 april 2017
Hey Kathleen, probeer het nu eens. Heb een wijziging uitgevoerd. Mvg, AndyM

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 april 2017
Super!!! Het is in orde, hartelijk dank!!😘

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem met de TV overal app.
Telkens ik inlog in de app lijkt hij verder te gaan en dan kom ik terug op het login scherm.


Reageer