Beantwoord

Tv app

  • 1 February 2018
  • 12 reacties
  • 199 Bekeken

Ook ik krijg de dezelfde inlog foutmeldingen als ik de TV app start op mijn Android gsm. Ik heb alles geprobeerd wat vorige klanten aangeraden werd maar tot op heden zonder succes.
icon

Beste antwoord door ElsJ 2 February 2018, 13:34

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je me via volgende link je proximus login doorsturen, dan kijken we dit na voor je. Groeten Geert

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Na jullie reset doet hij het weer..😋
Ik heb ook problemen en kan me al meer dan een maand niet inloggen op de tv app..
Dit blijkt zo gefikst...maar dit kunnen enkel de proximus mensen voor je oplossen.
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..
Waarschijnlijk lukt dat morgen wel tijdens de kantoor uren..
Hier ook een probleem, kan me niet inloggen op de tv app. Heb alvast een privé bericht gestuurd.
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..
Na 22u zullen de proximus medewerkers hier op het forum niet meer reageren, dus zal iets voor morgen zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bianca, alles zou nu terug moeten werken.Kan u dit even testen aub? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bert,

ik vermoed dat het administratief allemaal nog moet doorlopen, er zijn geen nieuwe aanvragen geweest. Groeten Els
Ik heb ook hetzelfde probleem... Kan iemand me helpen? 😞
Reputatie 7
Badge +4
Dag Aman, kan ik via privé je vaste lijnnummer of klantennummer krijgen, dan bekijk ik het voor je. MVG, Wim

Reageer