Skip to main content
Vraag

Mijn verbruik van alle telefoon

  • May 10, 2018
  • 12 reacties
  • 444 Bekeken

ik probeer om het verbruik te controleren van mijn verschillende telefoons, om de berekening te maken welke mijn mensen prive gebeld hebben en welke zakelijk
is nu al de ganse week dat dit systeem plat ligt

bij "mijn factuur" komt dit altijd tevoorschijn : {"PrivacyManagerAPI":{"action":"getConsent","timestamp":1525934882892,"self":"https://www.proximus.be"}}

zal niet te lang meer mogen duren of ik ben met alles hier weg, is ene probleem na het andere
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • May 10, 2018
Ter info: pas morgen komen de mensen van het Proximus team hier terug langs op het forum, aangezien het vandaag een feestdag is.
Ik weet niet of het eventueel zou helpen om eens met een andere browser te proberen of van historie en cookies te wissen !

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 10, 2018
heb ik ook al geprobeerd..... helaas

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 11, 2018
Nu al een dag later.............. nog altijd niks
dit zijn we perfect gewoon dat je in de kou blijft staan als het te moeilijk word

wanneer komt er eens geschikt personeel ?????

  • Apprentice
  • May 11, 2018
Ik heb net hetzelfde probleem. Wil detail in verbruik nakijken en krijg ook steeds deze message...
Probleem doet zich altijd voor, zowel bij consultatie via PC, tablet en via smartphone.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 11, 2018
ja dit is hier ook zo, maar een oplossing komt er niet precies, is al een aantal dagen zo

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 12, 2018
zoals verwacht geen enkele reactie van proximus uit

zal hier niet langer bizz klant blijven dan

succes aan allen

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 12, 2018
zal ook weer geen antwoord krijgen doordat het weekend is vermoedelijk?

zet er dan bij dat jullie enkel nine-to-five aanwezig zijn aub

Martin
  • May 12, 2018
Ter bijkomende info: Op het forum komen de Proximus medewerkers normaal langs van maandag tot en met zaterdag tot 22 u (uitgenomen op feestdagen)

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 12, 2018
en wat bedoel je met normaal?

vandaag dus geen feestdag, enkel een gewone zaterdag, dus "normaal" zijn ze nu aanwezig......
zullen ze wel zijn vermoedelijk, maar aan de koffie dan bezig waarschijnlijk

Martin
  • May 12, 2018
Ik ken natuurlijk als forumlid niet de inwendige keuken van Proximus, maar wat ik hier soms vaststel is dat het een beetje afhangt van wie er juist van dienst is en als die al dan niet meer gespecialiseerd is in de materie waaromtrent de vraag gaat, maar ja 't is dan ook maar een vaststelling en geen exacte wetenschap ☺️
Hopelijk wordt je vlug verder geholpen en mss toch nog ondertussen een > Privébericht (klik hier) sturen met je vraag en eventueel met de link naar je post hier > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/mijn-verbruik-van-alle-telefoon-44432

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 12, 2018
Beste Martin,

zelfs ook daar krijg ik geen reactie, heb daar 2 uur geleden al een bericht geplaatst

Martin
  • May 12, 2018
Ja, ik jan natuurlijk alleen maar tips geven hoe je ze kunt bereiken mss kun je nog proberen via "Mail Ons" of één van de andere opties, door de flow te volgen op
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html



En het kan ook nog via hun Facebook of Twitter pagina.