Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen, ook bij de proximus11 app kan ik mij niet inloggen.
Bladzijde 1 / 4
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om Proximus tv te kijken via de app.
beste, dit is in orde. Bedankt!
Beste SamuelD,
Ik heb hetzelfde probleem. Al vele malen hiervoor gebeld naar jullie helpdesk, zonder resultaat. Telkens een "oplossing" die naderhand niet blijkt te werken. Blijkbaar weet jij wel hoe dit moet opgelost worden. Kan je me uit de nood helpen ?
Ik heb hetzelfde probleem. Al vele malen hiervoor gebeld naar jullie helpdesk, zonder resultaat. Telkens een "oplossing" die naderhand niet blijkt te werken. Blijkbaar weet jij wel hoe dit moet opgelost worden. Kan je me uit de nood helpen ?
Stuur daarom ook best een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven via een privebericht ?
dan doe ik het nodige
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
dan doe ik het nodige
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Probleem eindelijk opgelost. Bedankt !
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen denk ik, maar wordt dan metteen naar het startscherm gestuurd. Al enkele dagen problemen!
Met vriendelijke groeten
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen denk ik, maar wordt dan metteen naar het startscherm gestuurd. Al enkele dagen problemen!
Met vriendelijke groeten
Welk is je Myproximus account? Ze is alvast nog niet gekoppeld aan je vaste producten (via die klantennummer). mvg JP
Beste,
Graag ook voor mij aanpassen, ik heb hetzelfde probleem. Klantnr619408576
Graag ook voor mij aanpassen, ik heb hetzelfde probleem. Klantnr619408576
Kan je nu even proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
mvg
jonathan
dit zou nu voor je moeten werken
mvg
jonathan
Beste, ik heb dit probleem ook. Ik heb hiervoor al met de helpdesk gebeld maar geen duidelijk antwoord gekregen. Mijn klantnummer is 620609759. Alvast bedankt.
Dag Sven, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim
Dank u wel Wim, het werkt. Mag ik vragen wat het probleem was?
Het stond nog niet volledig actief, nu dus wel. MVG, Wim
Beste,
Voor mij het zelfde probleem.welke is hier de oplossing?
Kan u eens nagaan ...
kltn :4348560
Bedankt
Voor mij het zelfde probleem.welke is hier de oplossing?
Kan u eens nagaan ...
kltn :4348560
Bedankt
jdg1987 Kan je me via privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Als ook je login van je MyProximus account? Groeten, Charlotte.
Zelfde probleem maar dan op iPad en iPhone. Inloggen, app wordt geladen en terug inlogscherm
Dag Guy, kan je nog eens testen ?
Done. Werkt perfect! Thanks ?
Hier hetzelfde probleem. Na het inloggen kom ik steevast terug op het inlogscherm.
Werkt ook niet bij mij. Apple iPad . Op myproximus staat aangegeven inbegrepen. Graag activeren aub klantnr. 672031
@fredjeflin, @Torfs, ik heb het nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Beste, sinds enkele dagen klant bij proximus en ook bij ons werkt de proximus tv app niet. Bij inloggen geeft hij melding bezig met laden en na enkele seconden komt het inlogscherm terug. Kunt u ons helpen? Alvast bedankt
Hi Didier,
Probeer nu eens opnieuw... Mvg Sabine
Probeer nu eens opnieuw... Mvg Sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.