Skip to main content

Proximus tv app login werkt niet


Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen, ook bij de proximus11 app kan ik mij niet inloggen.

93 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 16 september 2017
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om Proximus tv te kijken via de app.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 september 2017
beste, dit is in orde. Bedankt!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 oktober 2017
Beste SamuelD,
Ik heb hetzelfde probleem. Al vele malen hiervoor gebeld naar jullie helpdesk, zonder resultaat. Telkens een "oplossing" die naderhand niet blijkt te werken. Blijkbaar weet jij wel hoe dit moet opgelost worden. Kan je me uit de nood helpen ?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 oktober 2017
SamuelD schreef:
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om Proximus tv te kijken via de app.

Martin
  • 33446 reacties
  • 2 oktober 2017
Stuur daarom ook best een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 2 oktober 2017
kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven via een privebericht ?
dan doe ik het nodige

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 oktober 2017
Probleem eindelijk opgelost. Bedankt !

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 oktober 2017
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen denk ik, maar wordt dan metteen naar het startscherm gestuurd. Al enkele dagen problemen!
Met vriendelijke groeten

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 177 reacties
  • 10 oktober 2017
Welk is je Myproximus account? Ze is alvast nog niet gekoppeld aan je vaste producten (via die klantennummer). mvg JP

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 oktober 2017
Beste,
Graag ook voor mij aanpassen, ik heb hetzelfde probleem. Klantnr619408576

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 23 oktober 2017
Kan je nu even proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken
mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2017
Beste, ik heb dit probleem ook. Ik heb hiervoor al met de helpdesk gebeld maar geen duidelijk antwoord gekregen. Mijn klantnummer is 620609759. Alvast bedankt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 24 oktober 2017
Dag Sven, Kan je nog eens proberen aanloggen? MVG, Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2017
Dank u wel Wim, het werkt. Mag ik vragen wat het probleem was?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 24 oktober 2017
Het stond nog niet volledig actief, nu dus wel. MVG, Wim

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2017
Beste,

Voor mij het zelfde probleem.welke is hier de oplossing?
Kan u eens nagaan ...
kltn :4348560
Bedankt

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 25 oktober 2017
jdg1987 Kan je me via privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Als ook je login van je MyProximus account? Groeten, Charlotte.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 oktober 2017
Zelfde probleem maar dan op iPad en iPhone. Inloggen, app wordt geladen en terug inlogscherm

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 31 oktober 2017
Dag Guy, kan je nog eens testen ?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2017
Done. Werkt perfect! Thanks ?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 december 2017
Hier hetzelfde probleem. Na het inloggen kom ik steevast terug op het inlogscherm.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 december 2017
Werkt ook niet bij mij. Apple iPad . Op myproximus staat aangegeven inbegrepen. Graag activeren aub klantnr. 672031

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 4 december 2017
@fredjeflin, @Torfs, ik heb het nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 december 2017
Beste, sinds enkele dagen klant bij proximus en ook bij ons werkt de proximus tv app niet. Bij inloggen geeft hij melding bezig met laden en na enkele seconden komt het inlogscherm terug. Kunt u ons helpen? Alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 107 reacties
  • 7 december 2017
Hi Didier,

Probeer nu eens opnieuw... Mvg Sabine

Reageer