Skip to main content
Antwoord

Tv app

  • February 1, 2018
  • 12 reacties
  • 199 Bekeken

Ook ik krijg de dezelfde inlog foutmeldingen als ik de TV app start op mijn Android gsm. Ik heb alles geprobeerd wat vorige klanten aangeraden werd maar tot op heden zonder succes.

Beste antwoord door ElsJ

Dag Bianca, alles zou nu terug moeten werken.Kan u dit even testen aub? Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 1, 2018
Hallo, kan je me via volgende link je proximus login doorsturen, dan kijken we dit na voor je. Groeten Geert

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 1, 2018
Na jullie reset doet hij het weer..😋

  • Apprentice
  • February 1, 2018
Ik heb ook problemen en kan me al meer dan een maand niet inloggen op de tv app..

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 1, 2018
Dit blijkt zo gefikst...maar dit kunnen enkel de proximus mensen voor je oplossen.

  • Apprentice
  • February 1, 2018
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 1, 2018
Waarschijnlijk lukt dat morgen wel tijdens de kantoor uren..

  • Apprentice
  • February 1, 2018
Hier ook een probleem, kan me niet inloggen op de tv app. Heb alvast een privé bericht gestuurd.

Martin
  • February 1, 2018
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..
Na 22u zullen de proximus medewerkers hier op het forum niet meer reageren, dus zal iets voor morgen zijn.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • February 2, 2018
Dag Bianca, alles zou nu terug moeten werken.Kan u dit even testen aub? Groeten Els

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • February 3, 2018
Dag Bert,

ik vermoed dat het administratief allemaal nog moet doorlopen, er zijn geen nieuwe aanvragen geweest. Groeten Els

  • Apprentice
  • May 12, 2018
Ik heb ook hetzelfde probleem... Kan iemand me helpen? 😞

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 12, 2018
Dag Aman, kan ik via privé je vaste lijnnummer of klantennummer krijgen, dan bekijk ik het voor je. MVG, Wim