Ik heb recent Destiny 2 gekocht voor de PC en ben vrij direct in aanraking gekomen met een error code: "Cabage",
Ik kan een paar minuten online spelen en disconnect er direct na terug, dit fenomeen herhaalt zich elke keer.
Ik heb geprobeerd te port forwarden maar het heeft geen verschill gemaakt.
Ik heb ook al een prive bericht gestuurd met mijn gegevens erin.
Bladzijde 2 / 2
Ik heb de nieuwe software naar jullie modem gepusht, dit kan een paar uur duren voor het helemaal geïnstalleerd is. De modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kunnen jullie terug verder spelen.
Groeten,
Kim
Hey Kim,
Ik heb nog steeds de error code "Cabbage".
Mijn modem heeft zich tot nu toe nog maar één keer gereset net nadat je jouw berichte poste dat je de software pushte. Is htr normaal dat dit zo lang duurt? Moet ik zelf nog mijn modem resetten?
Alvast bedankt!
Mattecles normaal duurt zo een update een 2 tal uren. Groeten Els
Serossa ik heb dit doorgegeven aan mijn collega. Momenteel zijn deze mensen niet meer bereiken. Maandag bekijken ze dit voor u. Groeten Els
Hey Els,
Net zoals bij Serossa was de eerste reset 5 uur geleden.
Zal ook voor maandag worden neem ik aan.
Oke bedankt Els voor het reageren
Mattecles ik geef het door en inderdaad als we iets meer weten weet u het ook. Groeten Els
Serossa graag gedaan en een fijn weekend. Groeten Els
Dag Mattecles,
De firmware is blijkbaar niet compatibel met een scarlet modem, vandaar dat de update niet helemaal is doorgelopen. Excuses hiervoor, je gaat best eens met scarlet contact opnemen en vragen of zij hier een andere oplossing voor hebben.
Groeten,
Kim
De firmware is blijkbaar niet compatibel met een scarlet modem, vandaar dat de update niet helemaal is doorgelopen. Excuses hiervoor, je gaat best eens met scarlet contact opnemen en vragen of zij hier een andere oplossing voor hebben.
Groeten,
Kim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.