Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb sinds deze morgen geen connectie meer met 4G. Bovenaan mijn gsm staat er nog wel 4G maar ik heb geen internet
Hoe simpel kan het zijn. Je vraagt tijdig je verhuis aan, zodat je in tijden van voetbal niets hoeft te missen. Een bevestiging krijgen van je afspraak, dat is een ander ding. Je kan het niet opvolgen in Myproximus, en na contact met de klantendienst, de ene doorschakeling na de andere, nog geen resultaat. Ik begin het somber in te zien. Proximus heeft op eigen initiatief, het nieuwe adres verkeerdelijk aangepast. Waarom ? Ik zie het nog somberder in.
Bijna 2 weken geleden heb ik een iphone x besteld met abo online besteld,1 maar tot nu toe nog altijd niks gehad. Heb zelfs een kopie van mijn ID en contract verstuurd. Na 2 weken is de status van mijn bestelling nog altijd hetzelfde “informatie word momenteel verwerkt..”. Ik hoop dat er iemand mij kan helpen want ik wou morgen mijn bestelling annuleren en ergens anders gaan, ik ga niet blijven wachten . Dit is ook de eerste en laatste keer dat ik een smartphone online ga kopen. Grtz Klantnummer : 618058615 Bestelling : R4WEBSHOP001260993
Er zijn dus verscheidene problemen en misverstanden gebeurd de laatste 9-10 dagen. Op 4/06/2018, kwamen er techniekers/lassers langs om mijn woning aan te sluiten op proximus net. Deze waren ineens verdwenen, zonder ook maar een decoder/modem te installeren. Na contact te hebben met klantendienst, zeggen ze ' dit komt in orde' ze komen nog terug vandaag. Niemand meer gehoord of gezien. Dag nadien nieuwe afspraak technieker, deze komt langs, conclusie hij kon niets doen. Aangezien er geen signaal was. Na wat telefoons etc... Nieuwe afspraak lassers, zo passeren de dagen natuurlijk. Uiteindelijk werd het probleem gevonden 11/06. Maar kon op 11/06 de volledige installatie niet uitgevoerd worden. Omdat die personen geen decoder etc.. bij hadden. Deze dachten dat dit reeds door een vorige was achtergelaten. Ok dus naar de volgende afspraak 12/06 werd alles afgerond en werkt het. Moeilijke bevalling, hier is toch iets misgelopen denk ik? Via chat o
Beste Koen, Ik wens niet veel maar waar ik niet tegen kan is een antwoord op mijn reactie(elementaire beleefdheid) .... dienst na verkoop staat bij jullie laag geschreven .... misschien beter om jullie rommel terug binnen te doen en overwegen om naar een andere provider over te stappen. Proximus is goed voor nieuwe klanten maar bestaande klanten krijgen nooit geen aandacht. Vriendelijke groeten, Bouchra
Tot mijn verbazing stel ik vast dat er eenmalige annulatiekosten aangerekend worden op mijn factuur. Ik kan toch moeilijk betalen voor verkeerde "bewerkingen" door Proximus medewerkers zelf? Het is te lang om uit te leggen, maar als ik een bijkomende locatie aanvraag en ik krijg verkeerde gegevens door dan vind ik het normaal dat ik ten lange leste deze bestelling annuleer. £Zoals ik al zei is dit Kafka op zijn best? Graag annulatie voor ouwe trouwe klant van dit bedrag. Dossier : Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 34421474. Ik kan dus mijn factuur dd. 5/6 niet betalen wegens verkeerde aanrekening. Mvg Jan
Ik heb voor mijn verjaardag Premium punten gekregen. Ik krijg ook mails dat ik mijn punten niet mag laten verloren gaan en dat ik ze moet inruilen. Maar ze zijn nergens te vinden op My Proximus. Ik heb Proximus hierover al gebeld, maar krijg het antwoord dat dit niet meer bestaat in 2018.
Mijn naam is hugo de rycke. klantnummer: 1855549. Ik wens mijn huidig abt (42,95 Euro) te vervangen door START (27,.... Euro) met onmiddellijk ingang.
Op onze factuur staan 4 verschillende telefoonnummers, graag had ik wat meer info bij elk van die nummers, om zo te weten te komen of we er misschien enkele kunnen schrappen...
Hallo, het e-mailadres dat me toegewezen werd, is verkeerd: er staat een tikfout in mijn voornaam. Hoe kan ik dit laten rechtzetten? K.
Ik kreeg vandaag volgende mail -iemand een idee of dit van proximus komt en zo ja wat dit te betekenen heeft Re: SRX1263035658ID - Controleer je account From Proximus (Jeanpierre.cool@skynet.be) To: user@skynet.be Beste , Volgens onze informatie is uwaccountniet door onze klantenondersteuningsdienst als deel van ons normaleaccount-onderhoud bijgewerkt. Onze technische medewerker zal alle niet geverifieerdeaccounts sluiten.Om te voorkomen dat uwaccountgesloten wordt, dient u het te vernieuwen door te klikken op de antwoordknop hieronder om dit bericht te beantwoorden en vervolgens de mankerende informatie hieronder in te vullen. Naam* .................................................................................... skynet-account:*……....................................................... wachtwoord*…………........................................................... Geboortedatum*.................................................................... Land
Bij opgenomen programma's vanop eender welke zender vertoont het beeld storingen. Hoe kan dit verholpen worden?
Ik heb onlangs een hotspotextender voor mijn camper gekocht Bij het willen inloggen op een proximus hotspot zoals smart wifi ed vraagt hij de login en het paswoord ,doch hiernaast vraagt hij ook de volgende gegevens EAP Authentication CA cert Client cert heeft iemand een idee wat in die vier velden moet ingevuld worden ? (liefst indien mogelijk in simpele mensentaal want ik ben nogal een leek in deze materie) Alvast bedankt Benoot P.
door aankoop van een nieuwe gsm diende ik mijn simcard te vervangen door een nano ipv micro sim. ik dacht dat proximus dit gratis aanbood en stapte het proximus center in lochristi binnen. gratis? nee hoor 5 euro moeten betalen en ik kreeg een waardebon van 5 euro in de plaats. wat kan ik daar in godsnaam mee doen in een gsm winkel met enkel gsm's, hoesjes enz.. Is dit de normale gang van zaken? Kan dit zomaar of moet ik toch mijn kaart gratis laten afleveren en mijn geld terugvragen? weet iemand hier het antwoord op?
Sinds een tijdje ben ik overgestapt van Telenet naar Proximus. Ik luisterde tot een week geleden met een coax kabel naar de radio. Omdat dit signaal plots verdwenen is kan dit niet meer. Blijkbaar biedt Proximus geen radio via kabel aan??! Ongelooflijk dat dit niet vermeld werd door technieker tijdens de installatie, of tijdens mijn bezoeken in de Proximus winkel om mijn overstap te regelen. Mvg, Ontevreden klant
Beste Sinds paar dagen proximus klant. Het is mij opgevallen dat bij de extra zenderpaketten voor kids er geen mogelijkheid is om serie opnames te doen of tv replay. Is dit bij iedereen zo of is er ergens iets mis met mijn configuratie?
Naast de aankondiging van TMC in HD komt er volgens Sudinfo (http://www.sudinfo.be/id50100/article/2018-04-21/proximus-tv-loperateur-va-proposer-en-mai-de-nouvelles-chaines-en-haute#) nog meer HD zenders in het aanbod: Het betreft wel de Franstalige versies van deze zenders. E! Disney Channel Disney XD Echter iemand van het ADSL-BC forum ontdekte dat er nog volgende zenders in HD verborgen waren op het netwerk van PX: (https://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php?f=52&t=98391&sid=05afa44948ed624a5442a7cd3b6bbdc8) - E! Fr HD 451 - E! Nl HD 401 - Disney Fr HD 164 - Disney Nl HD 167 - Disney XD Fr HD 165 - TMC HD 210 Dat zou betekenen dat E! een extra zender wordt en dat Disney Channel NL ook een upgrade naar HD zou krijgen.
Waarom krijg ik geen mail om te bevestigen?
Heb al elk jaar een verjaardagsbonus gekregen maar dit jaar staat hij er nog niet op!? Wordt deze nog gegeven?
Kan men proximus tv van iphone of iPad verbinden met een televisietoestel, zoals men kan met Stievie?
Beste Proximus, Klantennummer 615794062. Ik heb tijdens mijn aansluiting een WiFi bridge gratis gekregen en nu blijkt dat ik die niet kan inruilen voor een WiFi extender in jullie Proximus winkel omdat ik die daar niet heb aangekocht met een aankoopbewijs. Reden waarom ik die wil omruilen werk met iton blokken WiFi signaal niet zo sterk buiten. De laatste keer dat ik jullie nog contacteerden geen reactie en heb al contact opgenomen met jullie callcenters waar ik al enkele malen dames aan de lijn kreeg die gewoon afhaakten en zeker niet professioneel. Ik hoop een oplossing voor mijn probleem met die WiFi bridge(omruiling). Vriendelijke groeten, Bouchra
Een ganse dag zitten wachten voor de technicus die zou komen, niemand gezien, dit is geen service van Proximus,
Via contactpagina klacht ingediend, nu na bijna een maand zelfs nog geen bevestiging gekregen dat mijn klacht ontvangen werd. Bijna 40 jaar klant bij belgacom/proximus. Is dit de klantenservice tegenwoordig? Ik vind ook geen spoor van mijn klacht op myproximus. De tijd vliegt... inderdaad maar men mag toch wel enige reactie verwachten na bijna een maand!!!
Mijn klantennummer: 619014277 Ik heb in januari mijn abonnement van Proximus opgezegd en alle toestellen teruggestuurd. In maart kreeg ik 8 euro aangerekend voor de huur van de decoder (factuur 6830268458). Na een telefoontje met de klantendienst werd mij verzekerd dat het om een vergissing ging. Het bedrag werd gecrediteerd (creditnota 6893205017) en ik moest geen verdere actie ondernemen. Ik heb dit bedrag echter teruggestort gekregen. Nu merk ik dat er in april en in mei ook 8 euro werd aangerekend voor de huur van decoder (factuur 6832197932 en 6834124333). Blijkt dat het bedrag van april werd opgehoffen door creditnota 6893205017, het bedrag van mei is weer van mijn rekening gegaan via domiciliëring . De factuur 6836055375 van juni voor 8 euro staat al klaar zie ik. Ik verwacht dat u, zonder bijkomende administratieve rompslomp of heen en weer gemail deze aanrekeningen definitief stop zet, de factuur van juni annuleert en 16 euro onterecht betaalde som terug stort op mijn
De Proximus tv app op mijn iPad ziet er nu opeens heel anders uit... Een rode duivel logo, en ik kan hem niet starten. Kan iemand mij helpen? Alvast dankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.