Bij opgenomen programma's vanop eender welke zender vertoont het beeld storingen. Hoe kan dit verholpen worden?
Bladzijde 1 / 1
Tip: best al eens proberen van de apparatuur te rebooten in deze volgorde,
als dit niet helpt zal morgen wel iemand van het proximus team je verder helpen als ze hier terug langskomen op het forum:
1)zet decoder zonder stroom
2)zet bbox 5sec zonder stroom > nu wachten tot DSL lampje continu blijft branden
3) zet de decoder nu terug onder spanning.
als dit niet helpt zal morgen wel iemand van het proximus team je verder helpen als ze hier terug langskomen op het forum:
1)zet decoder zonder stroom
2)zet bbox 5sec zonder stroom > nu wachten tot DSL lampje continu blijft branden
3) zet de decoder nu terug onder spanning.
De stappen van Martin zijn al een goed begin. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen, en zo niet, hoe je bent verbonden (draadloos/met de kabel)?
Komt nog terug, maar voorlopig minder storingen.
Ben met kabel verbonden.
Ben met kabel verbonden.
Terug veel storingen. Kunt u iemand langgsturen hiervoor? Ben pas klant
Tip: In geval van nood kun je ook altijd beroep doen op een gratis happy house technieker die bij je langs komt om alles eens grondig na te kijken en die kun zelf aanvragen via deze weg > http://proximus.be/happyhouse
Ans, contacteer je ons even via privébericht zodat we inderdaad even kunnen overleggen wanneer we best iemand langs sturen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.