Skip to main content
Antwoord

Geen 4G meer

  • June 10, 2018
  • 3 reacties
  • 596 Bekeken

Ik heb sinds deze morgen geen connectie meer met 4G. Bovenaan mijn gsm staat er nog wel 4G maar ik heb geen internet

Beste antwoord door LorentzV

Dag Yenthe, hebben andere GSM toestellen ook hetzelfde probleem? Zijn er nog andere diensten die niet werken? Krijg je ergens een foutmelding? Heb je al mobiele data geprobeert via het 3G?

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • June 10, 2018
mss toch al eens proberen door je toestel te laten heropstarten.
PS: Proximus medewerkers komen pas morgen weer langs op het forum

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 10, 2018
Al geprobeerd ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • June 13, 2018
Dag Yenthe, hebben andere GSM toestellen ook hetzelfde probleem? Zijn er nog andere diensten die niet werken? Krijg je ergens een foutmelding? Heb je al mobiele data geprobeert via het 3G?

Groetjes,
Lorentz.