Skip to main content

Klacht ingediend op 14/5, geen reactie...

  • June 9, 2018
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Via contactpagina klacht ingediend, nu na bijna een maand zelfs nog geen bevestiging gekregen dat mijn klacht ontvangen werd. Bijna 40 jaar klant bij belgacom/proximus. Is dit de klantenservice tegenwoordig? Ik vind ook geen spoor van mijn klacht op myproximus. De tijd vliegt... inderdaad maar men mag toch wel enige reactie verwachten na bijna een maand!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • June 10, 2018
Tja.... misschien een 2de poging wagen, normaal krijgt/kreeg u quasi direct een e-mail terug met een dossiernummer
Een antwoord kan inderdaad soms wel eens op zich laten wachten (of te wensen overlaten), maar dan blijft er nog bv.een aangetekend schrijven met ingebrekestelling, de ombudsdienst telecommunicatie of/en de rechtbank
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 12, 2018
Dag Marc,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen