Skip to main content

Zorgeloos verhuizen?

  • June 11, 2018
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Hoe simpel kan het zijn.
Je vraagt tijdig je verhuis aan, zodat je in tijden van voetbal niets hoeft te missen.
Een bevestiging krijgen van je afspraak, dat is een ander ding.
Je kan het niet opvolgen in Myproximus, en na contact met de klantendienst, de ene doorschakeling na de andere, nog geen resultaat. Ik begin het somber in te zien.
Proximus heeft op eigen initiatief, het nieuwe adres verkeerdelijk aangepast. Waarom ?
Ik zie het nog somberder in.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 12, 2018
Dag kozen,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 13, 2018
De communicatie is momenteel terug op gang. We zijn hoopvol, maar er moeten nog enkele muurtjes worden gesloopt.
Nog redelijk somber momenteel.