Skip to main content
Er zijn dus verscheidene problemen en misverstanden gebeurd de laatste 9-10 dagen.



Op 4/06/2018, kwamen er techniekers/lassers langs om mijn woning aan te sluiten op proximus net.



Deze waren ineens verdwenen, zonder ook maar een decoder/modem te installeren.

Na contact te hebben met klantendienst, zeggen ze ' dit komt in orde' ze komen nog terug vandaag.



Niemand meer gehoord of gezien.



Dag nadien nieuwe afspraak technieker, deze komt langs, conclusie hij kon niets doen.

Aangezien er geen signaal was.



Na wat telefoons etc...



Nieuwe afspraak lassers, zo passeren de dagen natuurlijk.



Uiteindelijk werd het probleem gevonden 11/06.



Maar kon op 11/06 de volledige installatie niet uitgevoerd worden.



Omdat die personen geen decoder etc.. bij hadden.



Deze dachten dat dit reeds door een vorige was achtergelaten.



Ok dus naar de volgende afspraak 12/06 werd alles afgerond en werkt het.



Moeilijke bevalling, hier is toch iets misgelopen denk ik?



Via chat op Facebook, werd mij reeds gemeld dat ik hiervoor wel een tegemoetkoming zou ontvangen.



Achja, al bij al ben ik blij dat 'uiteindelijk' alles in orde is gekomen, na 5-6 maal voor 15minuten klantendienst en een dag verlof te moeten aanvragen op het werk.



Hopelijk is hier begrip voor, leuk is natuurlijk anders als nieuwe klant.



Ondertussen heb ik zelfs al het eerste factuur gekregen vanaf 4/6 terwijl ik er nog geen gebruik van gemaakt heb natuurlijk? Klopt dit?







Ps Ook krijg ik een mail waarin staat: TV WiFi Bridge single 49.95€



Terwijl hier nooit iets van gemeld werd, niet op de website , alsook niet op Myproximus etc....



Hoop dat dit opgelost geraakt.





Gegevens:



Klantnummer 621037706

naam: schoenmakers stefaan





Met vriendelijke groeten

Stefaan Schoenmakers
niemand?
zo snel zijn ze hier niet hoor 🙂
waarschijnlijk zijn ze nu eens op facebook en twitter problemen aan het doornemen en dan terug hier ….
Dag Stefaan85,



Ik krijg nu net je berichten in behandeling.



Dossier 34376792 werd hiervoor al opgemaakt, ik voeg deze info toe.



De dossierbeheerder zal je verder informeren.



Groetjes,



HeidiE
Dag Stefaan85,



Ik krijg nu net je berichten in behandeling.



Dossier 34376792 werd hiervoor al opgemaakt, ik voeg deze info toe.



De dossierbeheerder zal je verder informeren.



Groetjes,



HeidiE


Ok thx alvast HeidiE

Heb reeds telefoon gehad gisterenavond, ze gingen mij normaal gezien nog eens terugbellen voor meer info.. hoop ik 🙂

Reageer