Skip to main content
Antwoord

Eenmalige annuleringskosten ongevraagd aangerekend

  • June 12, 2018
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

jhl
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
Tot mijn verbazing stel ik vast dat er eenmalige annulatiekosten aangerekend worden op mijn factuur. Ik kan toch moeilijk betalen voor verkeerde "bewerkingen" door Proximus medewerkers zelf? Het is te lang om uit te leggen, maar als ik een bijkomende locatie aanvraag en ik krijg verkeerde gegevens door dan vind ik het normaal dat ik ten lange leste deze bestelling annuleer.
£Zoals ik al zei is dit Kafka op zijn best?
Graag annulatie voor ouwe trouwe klant van dit bedrag.
Dossier : Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 34421474.

Ik kan dus mijn factuur dd. 5/6 niet betalen wegens verkeerde aanrekening.

Mvg

Jan

Beste antwoord door HeidiE

Dag jhl,

Ik zal dossier 34421474 zelf in behandeling nemen en deze kost crediteren.

Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per post, met het aangepaste saldo.

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2018
Dag jhl,

Ik zal dossier 34421474 zelf in behandeling nemen en deze kost crediteren.

Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per post, met het aangepaste saldo.

Groetjes,

HeidiE

jhl
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 13, 2018
Hartelijk dank !!