Sim niet meer geregistreerd Afgelopen dinsdagmorgen kon ik nog perfect bellen. Een half uurtje later ineens ‘geen Service’, omdat ik dacht dat ik ergens was waar ik geen ontvangst had, maakte ik me ook nog geen zorgen. Uur later, nog steeds geen service. Dan maar tegen de middag het Proximus center in Herentals binnengegaan, nieuwe simkaart gekregen. Deze zou binnen de 2u actief zijn. 3 u later, geen service. Terug nr proximuscenter, stond nog steeds in behandeling... savonds thuisgekomen, gebeld met vaste lijn nr klantendienst, zij vertelden mij dat om 1 of andere technische reden bij Proximus mijn simkaart niet meer geregistreerd was, maar zijzelf konden er niks aan doen. Dossier opgemaakt voor ‘voor de 2de lijn’, de experts, zodat zij het woensdag kunnen behandelen. Woensdag dan maar een prepaid kaart gehaald om in een oude telefoon te stoppen, zodat ik overdag nr de klantendienst kon bellen.
Nog maar eens, we geven het door aan de experts, het probleem moet binnen de 24u opgelost zijn. Vandaag om 12u,