Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Ik kan al maanden de winkel niet openen om mijn punten in te ruilen.
Geachte, op woensdag 20/6/18 schakelde ik om 19 u 15 het centraal oproepnummer van de huisartswachtdienst Machelen (02/751.33.30) door naar mijn mobiel nummer 0474/83.12.87. Om 22u40 kreeg ik een boze telefoon dat men mij vanaf 21 u meermaals vruchteloos had proberen te bereiken en dit met verschillende telefoontoestellen en gsm's. Dat lag niet aan mijn mobieltje! Op mijn vraag aan de helpdesk van Proximus of er een storing was geweest kon men geen zinnig antwoord geven...Wel werd toegegeven dat er regelmatig een "algemene storing" is...en dat er aan gewerkt wordt... Het is de zoveelste keer dat er wat misloopt met de doorschakeling, ook in andere gemeenten! Ik werd hierdoor het slachtoffer van verbale agressie en dat is een zeer onaangename ervaring. Ik overweeg om verdere stappen te ondernemen want zo kan het niet verder. Dr. Johan Buntinx Diegem
Ik heb ongelimiteerd internet, maar na 750GB gebruik moet je er extra bij bestellen. Dit lukt online niet. sinds vorige maand lukt het mij niet om er extra bij te bestellen via de vaste lijn...
Ik had graag van tv pack veranderd: de All Kids zet ik graag om in Entertainment NL Telkens ik dit wil doen, krijg ik de melding dat Proximus nog bezig is met een vorige aanvraag en dat ik 24 uur geduld moet hebben. Dit geduld duurt ondertussen al meer dan een week en ik blijf deze melding krijgen. Wat kan ik hieraan doen aub?
Afgelopen dinsdagmorgen kon ik nog perfect bellen. Een half uurtje later ineens ‘geen Service’, omdat ik dacht dat ik ergens was waar ik geen ontvangst had, maakte ik me ook nog geen zorgen. Uur later, nog steeds geen service. Dan maar tegen de middag het Proximus center in Herentals binnengegaan, nieuwe simkaart gekregen. Deze zou binnen de 2u actief zijn. 3 u later, geen service. Terug nr proximuscenter, stond nog steeds in behandeling... savonds thuisgekomen, gebeld met vaste lijn nr klantendienst, zij vertelden mij dat om 1 of andere technische reden bij Proximus mijn simkaart niet meer geregistreerd was, maar zijzelf konden er niks aan doen. Dossier opgemaakt voor ‘voor de 2de lijn’, de experts, zodat zij het woensdag kunnen behandelen. Woensdag dan maar een prepaid kaart gehaald om in een oude telefoon te stoppen, zodat ik overdag nr de klantendienst kon bellen. Nog maar eens, we geven het door aan de experts, het probleem moet binnen de 24u opgelost zijn. Vandaag om 12u, meer
Om de haverklap krijg ik op mijn GSM een SMS-bericht van Proximus met de melding dat ik een bonus van x-aantal belminuten of Mb en dergelijke, heb of kan krijgen. Ik hoef geen bonussen of andere aanbiedingen. Ik wil met rust worden gelaten. Proximus stop aub met die irriterende berichten te sturen. Blokkeer mijn nummer in uw bestanden. Alvast bedankt.
Op mijn smartphone S7 gekocht in de maand mei kan ik vanaf een paar dagen geen mails - geen internet - Play Store - enz … gebruiken . Kan zelfs geen updates meer downloaden .Volgend venster verschijnt : Kan software niet bijwerken . Er is een netwerk of serverprobleem opgetreden . Probeer het later opnieuw . Ben zaterdag naar mijn schoonbroer geweest en daar waren er geen problemen heb de software kunnen bijwerken maar bij mij thuis nog altijd problemen .
Hallo, Ik heb de proximus tv app geïnstalleerd op een Android 6, maar krijg telkens 'Oeps, er ging iets verkeerd' na inloggen.
Hallo, mij proximus tv app werkt op mijn gsm ( android) niet, er komt te staan, oeps, er ging iets verkeerd. maar op mijn pc via de website kan ik me wel inloggen. Heb het zo snel mogelijk nodig voor de match tegen tunesië te kijken op de gsm. #redtogether
Ik krijg steeds de melding dat ik niet kan streamed omdat ik me buiten de eu bevindt. Ik zit in Gent !!!!! Juist als de Belgen spelen! Help
Ik woon in een grensgemeente tegen de Nederlandse grens, doe al mijn correspondentie in het Nederlands, krijg mijn facturen van Proximus in het Nederlands (ik woon dan ook in Vlaanderen) en toch krijg ik de meldingen op mijn TV in het Frans. Ik vraag me af of het zo moeilijk is om de juiste taal te gebruiken voor de klanten!
Waarom is het niet meer mogelijk om Chromecast te gebruiken bij de tv app? Movies series pass zit er ook niet meer in. ? De vorige tv gids was overzichtelijker. Mvg
Beste, Gisteren een nieuwe installatie laten doen door Proximus. Alles werkt perfect, behalve mijn tv app op mijn iPhone... Zie foto in bijlage
Ik ben het wachtwoord, om in te loggen op MP, van mijn oud mailadres vergeten. Hoe kan ik dit weer ophalen en naar een ander mailadres (hersteladres) sturen a.u.b? Groeten.
Als ik berichten stuur naar een persoon ontvangt deze af en toe een ander bericht dan ik stuur. Dit bericht is meestal een combinatie van het bericht dat ik wil sturen met dan een stuk er bij van een bericht dat ik al eens gestuurd heb. Ik heb dit enkel als ik naar deze persoon stuur en weet niet of de fout dus bij mij of de andere persoon ligt. Wat ik al gedaan heb: Ikzelf ben nog maar 2 weken klant bij proximus maar het probleem was voordien al. De andere persoon is al enkele jaren klant bij proximus. De andere persoon zijn simkaart is onlangs vervangen maar dit heeft het probleem niet opgelost. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Dag Een paar vragen: * Is het mogelijk om "privaat" een toestel te kopen en een abonnement te nemen op naam van een vzw? Dus een adres met een btw-nummer? Het zou gaan om deze combinatie: 1. https://www.proximus.be/nl/id_cr_nokia-216-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/nokia-216-black.html (Wanneer is dit toestel terug beschikbaar?) 2. Het Mobilus S-abonnement, € 15,99/maand: https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html
Daarnet stuurde Proximus me 1 sms waarbij er werd aangekondigd dat er een product geactiveerd werd, en een product opgezegd werd. Fun fact: ik heb niks besteld noch opgezegd... What gives, Proximus?
Mijn Proximus tv app op mijn iPhone wil niet werken er komt altijd op “oeps er ging iets verkeerd “op
Ik heb deze week een mail ontvangen dat er via Premium Cluc punten ingeruild kunnen worden voor extra data. Als ik punten wil inruilen, staat dit niet tussen de mogelijkheden. Zelfs tegen betaling extra data aankopen kan ik nergens terugvinden. Niet via de app en niet via de site.
Ik heb een probleem met de Proximus TV app. Als ik inlog, krijg ik steeds de melding ‘Oeps, er ging iets mis’. HELP!
Beste Wij zijn al jaren klant bij Proximus, en hebben sinds kort ook digitale TV via Familus. Die installatie is al enkele weken geleden gebeurd, en alles werkt behalve de Proximus TV app. Wanneer we inloggen in de app via de MyProximus account krijgen we de melding 'oeps, er ging iets verkeerd'. Hoe lossen we dit op? Groeten
Dag allen, Sinds gisteren loopt de test van "Helpimus", een proefproject rond een nieuwe en meer klantgerichte web-helpdesk. Het doel van Helpimus: klanten zo snel mogelijk naar een oplossing begeleiden via het kanaal van hun voorkeur. Hierbij vertrekken van de informatie die we al hebben over hun Proximus-producten, aansluitingen etc. Fijn om te zien dat er al 74 klanten op actief zijn, waarvan een deel via dit forum. Bedankt aan alle deelnemers !! We zijn op de goeie weg, maar willen om het goed te doen de mening van een bredere groep. Heb jij 5 min* om ons feedback te geven ajb? → Indien ja: surf in Chrome naar: https://proximus.mushyminds.com/ (of kopieer de URL in Chrome) en beantwoord na de test ajb de 3 vragen (anders weten we niet wat je ervan vindt) Belangrijk: de testversie werkt op laptop en PC en voor browsers Chrome, Opera en Safari (“webkit”). We willen nu NIET testen hoe de applicatie op bv. tablet, smartphone of browser Explorer werkt. We willen WEL testen
Op 18/06 Iphone 8 besteld, ordernr. R4WEBSHOP001356979, staat nu nog steeds in behandeling. Iemand enig idee waar ik meer info kan krijgen ?
Ik zit nog maar in de helft van de maand en ben al over mijn limiet met GSM telefonie. Waar kan ik nazien welke nummers ik gebeld heb de laatste dagen?
Ik kan op Skynet geen mails meer ontvangen noch met imap.skynet.be noch op imap.proximus.be Ik kan eveneens geen mails meer versturen noch met smtp.skynet.be noch op relay.proximus.be Het updaten van mijn emailadres via outlook lukt evenmin. Ook het resetten van mijn wachtwoord geeft geen resultaat. Via Myproximus lukt het allemaal wel . Kun je mij helpen it op te lossen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.