Skip to main content
Vraag

Taal

  • June 23, 2018
  • 1 reactie
  • 630 Bekeken

Ik woon in een grensgemeente tegen de Nederlandse grens, doe al mijn correspondentie in het Nederlands, krijg mijn facturen van Proximus in het Nederlands (ik woon dan ook in Vlaanderen) en toch krijg ik de meldingen op mijn TV in het Frans. Ik vraag me af of het zo moeilijk is om de juiste taal te gebruiken voor de klanten!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 23, 2018
De taal van de menu's kan je op volgende manier aanpassen :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_lg_menu/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/de-taal-van-de-menu-s-van-proximus-tv-wijzigen.html

Als er nog een ander probleem is met de taal, mag je me via PB je telefoon- of klantennummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679