Ik woon in een grensgemeente tegen de Nederlandse grens, doe al mijn correspondentie in het Nederlands, krijg mijn facturen van Proximus in het Nederlands (ik woon dan ook in Vlaanderen) en toch krijg ik de meldingen op mijn TV in het Frans. Ik vraag me af of het zo moeilijk is om de juiste taal te gebruiken voor de klanten!
Bladzijde 1 / 1
De taal van de menu's kan je op volgende manier aanpassen :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_lg_menu/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/de-taal-van-de-menu-s-van-proximus-tv-wijzigen.html
Als er nog een ander probleem is met de taal, mag je me via PB je telefoon- of klantennummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_lg_menu/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/de-taal-van-de-menu-s-van-proximus-tv-wijzigen.html
Als er nog een ander probleem is met de taal, mag je me via PB je telefoon- of klantennummer doorgeven zodat ik het voor je kan nakijken.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.