Skip to main content
Vraag

Proximus TV app

  • June 21, 2018
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

ArmandoBrenda
Ik heb een probleem met de Proximus TV app.

Als ik inlog, krijg ik steeds de melding ‘Oeps, er ging iets mis’.

HELP!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • June 21, 2018
Heeft dit voor jou in het verleden wel gewerkt, ArmandoBrenda? Bezorg je ons via privébericht even het lijnnummer of klantnummer waaraan je TV-producten zijn gekoppeld? Een TV-product en een decoder zijn immers een voorwaarde om ook van de app te kunnen genieten.

ArmandoBrenda
  • Auteur
  • Apprentice
  • June 21, 2018
Dat heeft in het verleden inderdaad wel gewerkt. Privébericht verstuurd.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • June 21, 2018
ArmandoBrenda blij dat te horen. Groeten Els