Ik heb ongelimiteerd internet, maar na 750GB gebruik moet je er extra bij bestellen. Dit lukt online niet.
sinds vorige maand lukt het mij niet om er extra bij te bestellen via de vaste lijn...
Bladzijde 1 / 1
TUI: zie gelijkaardig probleem >
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/kan-geen-extra-volume-bij-bestellen-44838
Het zal dus wachten worden tot maandag op het proximus team, aangezien ze normaal niet op een zondag op het forum langs komen. Je kan natuurlijk wel op een zondag (vandaag) ook bellen naar de helpdesk 080022800 of ze je daar eventueel mee kunnen verder helpen.
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/kan-geen-extra-volume-bij-bestellen-44838
Het zal dus wachten worden tot maandag op het proximus team, aangezien ze normaal niet op een zondag op het forum langs komen. Je kan natuurlijk wel op een zondag (vandaag) ook bellen naar de helpdesk 080022800 of ze je daar eventueel mee kunnen verder helpen.
Hallo, kan ik via deze link eens je vaste lijnnr of klantennr krijgen, dan bekijk ik je probleem. MVG, Wim
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.